הכנסות פייסבוק מפרסום צפויות להגיע השנה ל-1.4 מיליארד דולר
מאז חצתה הרשת החברתית את קו חצי מיליארד המשתמשים והפכה לאחד היעדים הפופולריים באינטרנט, הגדילו מפרסמים רבים את השקעתם באתר בשיעור של עד פי 20
14:04
04.08.10
פייסבוק הודיעה על גידול בהכנסות האתר מפרסום - המפרסמים הגדולים ברשת החברתית הגדילו בשנה האחרונה את השקעתם באתר בשיעורים משמעותיים, כך מדווחת סוכנות הידיעות בלומברג.
על פי שריל סנדברג, מנהלת התפעול של פייסבוק, הגידול הבלתי פוסק במספר המשתמשים הפעילים באתר והרחבת שטח הפרסום לעמודים נוספים, תוך שמירה על מחירי פרסום יציבים, משכו מפרסמים רבים, אשר חלקם הגדילו את ההשקעה עד פי 20. "לפני שנתיים המותגים הגדולים רק התנסו בפרסום אצלנו", אמרה סנדברג לבלומברג, "אך בשנה האחרונה הם התחילו לפרסם ברצינות, ועכשיו הם מגדילים את ההשקעה".
סנדברג לא פירטה אילו מותגים הגדילו את השקעתם ולא מסרה נתונים מספריים באשר להיקף הכנסות פייסבוק מפרסום, אך מקורות מקורבים לחברה מסרו כי הכנסות הרשת מפרסום צפויות להגיע ב-2010 ל-1.4 מיליארד דולר, עלייה של כמעט 100% מההכנסות בשנת 2009.


