$
אינטרנט

גוגל תציג פרסומות מבוססות מיקום

שירות AdWords יאפשר למפרסמים להזין את כתובות העסק שלהם - ולהציג פרסומות לגולשים מהסלולר הנמצאים בקרבתם

אבנר קשתן 16:3101.08.10
גוגל מציעה דרך חדשה למפרסמים להגיע אל לקוחות פוטנציאליים: הרחבה לשירות AdWords, המציג פרסומות למשתמשים במנוע החיפוש של גוגל, תאפשר לבתי עסק להציג לגולשים פרסומות על פי המיקום הפיזי שלהם, כך עדכנה גוגל בבלוג הרשמי של שירות AdWords.

 

כיום, הדרך המקובלת לפרסם
ב-AdWords היא קניית מילות מפתח הקשורות לשם העסק או לתחום עיסוקו, והצגת הפרסומות לצד תוצאות החיפוש. במקביל, אפשרה גוגל לרכוש פרסומות מקומיות (Local Business Ads), אשר הציגה פרטים על מקום העסק בשירותי המיפוי Google Maps ו-Google Earth לגולשים אל האזור של בית העסק. ההרחבות החדשות משלבות את שני המודלים, ומאפשרים הצגה של Local Business Ads גם בתוצאות החיפוש הרגילות כאשר הגולשים מחפשים מידע על האזור בו נמצא העסק.

 

בנוסף, גוגל יכולה להשתמש במיקום הנוכחי של המשתמש, אשר מתקבל מרכיב ה-GPS המובנה במכשירי סמארטפון רבים ובמידע על האנטנות הסלולריות בקרבתו, ולתעדף פרסומות לעסקים הנמצאים בקרבת מקום לגולש. עם זאת, גוגל מצהירה כי היא לא תשתמש במיקומם של הגולשים לצורכי פרסום אלא אם המשתמש בחר במפורש לאפשר זאת, ולדבריה היא לא תעביר את מידע המיקום של הגולשים למפרסמים. 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x