$
כלכליסט-טק

מכירות בזמן אמת: טוויטר נכנסת לתחום הקמעונאות

פתחה חשבון בשירות המציע לגולשים מבצעים, הנחות ועסקאות מיוחדות, המגיעות ממפרסמים ושותפים

אבנר קשתן 15:12 07.07.10

 

טוויטר הודיעה על כוונתה להכנס לתחום הקמעונאות המקוונת באמצעות שירות פרסום מוצרים, אשר יאפשר לה להציע למשתמשי השירות הנחות ומבצעים משותפים נבחרים, כך פרסמה החברה באתרה.

 

השירות, הנקרא EarlyBird, יתבסס על חשבון טוויטר באותו שם שבו יתפרסמו באופן שוטף מבצעים אשר ייבחרו על ידי החברה, ויהיו זמינים לכל המשתמשים בשירות. בשלב הראשון תתמקד טוויטר בהצעות המתאימות לגולשים מארה"ב, אך בעתיד היא מתכוונת להציע הצעות למשתמשים ממדינות אחרים, כמו גם הצעות ספציפיות לערים מסוימות, או למתעניינים בנושאים ספציפיים. ההצעות לא יותאמו אישית לגולשים, ולא יתבססו על תוכן ההודעות שלהם בטוויטר.

 

שירות המכירות מצטרף למספר צעדים שנקטה טוויטר בחודשים האחרונים כדי לבסס מודל עסקי ולהכניס רווחים לחברה, אשר פעלה במשך מספר שנים מהשקעות בלבד. בין הצעדים הללו כלולים תכנים פרסומיים בתוצאות החיפוש באתר, כמו גם ברשימת הנושאים החמים בטוויטר. השירות החדש מסתמך על הצלחתם של שירותי קניות קבוצתיות כמו GroupOn, ומתבסס על ההנחה כי כלל המשתמשים בטוויטר יהוו קבוצת רכישה, אשר תצדיק את ההצעות המיוחדות.

x