חוצה את הקווים: זינגה מתרחבת למישור הממשי
חברת המשחקים, שהסתבכה בעבר בפעילות מפוקפקת, חתמה על הסכם שיווק גדול עם רשת 7-11, שתציע טובין וירטואליים במשחקי זינגה כפרסים
10:20
24.05.10
חברת המשחקים זינגה, מפתחת משחק הפייסבוק הפופולרי פארמוויל, חתמה על חוזה גדול עם רשת חנויות הנוחות 7-11 (Seven Eleven), במסגרתו יציעו שתי החברות מוצרים וירטואליים ללקוחות 7-11. כך מדווח הבלוג וונצ'רביט. לקוחות 7-11 יוכלו להשתתף בשורה של מבצעים ולרכוש מוצרים בחנות, תמורתם הם יקבלו קודים שיאפשרו להם גישה לטובין וירטואליים יחודיים בשורה של משחקי זינגה, ביניהם פארמוויל, Mafia Wars ואחרים.
זינגה היא חברת המשחקים החברתיים המובילה בעולם, כאשר רוב משחקיה מיועדים למשתמשי פייסבוק. על פי סקרים שנערכו לאחרונה, כ-10% מכלל האמריקנים שיחקו או משחקים במשחק הדגל שלה, פארמוויל. הכנסותיה של זינגה מגיעות מפרסום וממכירת טובין וירטואליים, וזו הפעם הראשונה שהיא חורגת מהחנות הווירטואלית שלה אל חנויות בעולם האמיתי. שיתוף הפעולה של זינגה ו-7-11 יימשך בחודשים יוני ויולי.
זינגה הואשמה בעבר בהתנהגות מפוקפקת, כגון ניצול שחקנים ושיתוף פעולה שבשתיקה עם חברות שמציעות טובין וירטואליים לכאורה בחינם אך למעשה תוך גביית תשלומים נסתרים. הדבר הוביל להגשת תביעה ייצוגית כנגד זינגה ופייסבוק, שתוארה כמסייעת של זינגה. היחסים בין זינגה ופייסבוק התערערו לאחרונה, וזינגה שקלה להוציא את משחקיה מפייסבוק, אך בשבוע שעבר חתמו שתי החברות על חוזה לשיתוף פעולה ארוך טווח.


