העלות החודשית לסוללה של רנו החשמלית: כ-475 שקל
הנתונים שמסר סמנכ"ל המכירות של רנו מתייחסים לשוק הבריטי. סוגיית עלויות החכירה של הסוללה עבור מכוניות אלה בישראל עדיין פתוחה
בשנת 2011 צפויות מכוניות רנו חשמליות לנסוע בכבישי ישראל, וחברות היי טק גדולות שבינן ניתן למנות את SQ LINK ואת טלדור כבר הודיעו על כוונתן להטמיע מכוניות אלה בציי הרכב שלהן.
עם זאת, סוגיית עלויות החכירה של הסוללה עבור מכוניות אלה עדיין נותרה פתוחה. זאת בניגוד לבריטניה, שם כבר נחשף מידע ראשון על עלויות החכירה של הסוללה.
בראיון שהעניק סטפן נורמן, סמנכ"ל אגף המכירות של רנו לירחון הבריטי "קאר", הסביר שעלות החכירה החודשית של הסוללה של מכוניות רנו החשמליות צפויה לעמוד על כ-85 עד 90 ליש"ט בחודש, אשר שקולים לכ-475 שקלים.
התיחסויותיו של נורמן נוגעות אך ורק לשוק הרכב הבריטי. על פי הצהרותיו של נורמן, המכונית העירונית של רנו, ה-ZOE, תעלה כ-13 אלף יורו לצרכן הבריטי, מחיר נמוך משמעותית מזה של ניסאן ליף המשפחתית החשמלית אשר צפויה לעלות כ-27 אלף יורו.
כפי שנחשף ב"כלכליסט", כרגע מסתמן שכאשר רנו פלואנס החשמלית תשווק בישראל, שווי השימוש שלה יחושב ככל הנראה על פי מחירה של המכונית בלבד, ללא מחירה של הסוללה אשר מהווה כ-30% מערכו של הרכב.


