$
כלכליסט-טק

נתח השוק של יאהו במנועי החיפוש בארה"ב צמח ל-15% במרץ

בינג נחלש וכך גם גוגל, שעם זאת שמרה על הבכורה עם נתח שוק של 69.97% לעומת 70.95% בחודש הקודם

סוכנויות הידיעות 23:16 07.04.10

 

נתח השוק של יאהו בענף החיפוש באינטרנט בארה"ב צמח ל-15% במרץ לעומת 14.6% בחודש הקודם, בעוד שגוגל ובינג של מיקרוסופט נחלשו, כך עולה מסקר שפורסם היום על ידי Experian Hitwise. גוגל שמרה על הבכורה עם נתח שוק של 69.97% - ירידה קלה לעומת ה-70.95% בחודש הקודם. חלקה של מיקרוסופט ירד מעט ל-9.6% במרץ לעומת 9.7% בחודש הקודם.

 

מיקרוסופט ויאהו משתפות פעולה ביניהן ובחודש שעבר פסק האיחוד האירופי, כי ההסכם "לא ישפיע לרעה" על התחרות בשוק מנועי החיפוש באינטרנט, וגופי הרגולציה בארה"ב אישרו אותה אף הם. על פי ההסכם שנחתם בין החברות, מנוע החיפוש של מיקרוסופט, בינג, ישמש בפורטל יאהו, וחברת האינטרנט תנהל את מכירות הפרסומות שיוצגו לגולשים.

 

היום פורסם באתר Silicon Alley Insider, כי יאהו נמצאת במגעים לקראת רכישת חברת Foursquare, המספקת שירותי מיקום (Geolocation). הדיווח הסתמך על מקור המקורב לבנקאים העוסקים בנושא, ועל מקור בכיר ביאהו. עם זאת, המקור הבכיר ביאהו סייג את דבריו באומרו "אנחנו מדברים עם כולם". יאהו ופורסקוור סירבו להגיב על הידיעה.

x