טויוטה מתכננת מבצעים ללקוחות במרץ
אחרי ה"ריקול" הגדול בהיסטוריה, החברה תנסה לשקם את האמון ע"י אחריות ל-100 אלף מייל, טיפולים חינם והנחה של עד 2,000 דולר
טויוטה מתכננת מהלך אגרסיווי להגדלת המכירות למרץ בכדי מלשוך קונים שהדירו רגליים מאולמות התצוגה שלה לאחר משבר הבטיחות בדוושות התאוצה.
יצרנית המכוניות הגדולה בעולם חווה את משבר ה"ריקול", (החזרת מכוניות לתיקון), הגדול בעולם. החברה אמרה, כי רוב הרכבים בארה"ב כבר תוקנו ומוצעים שוב למכירה.
"אנו בוחנים את הכל", אמר לכתבים בוב קרטר לאחר פגישה עם 300 משווקים של טויוטה בוועידת המשווקים השנתית. "הכל נמצא תחת הערכה מחדש".
דון אסמונד, סגן נשיא בכיר של טויוטה בארה"ב, אמר שהחברה תהיה אגרסיווית ככל שצריך כדי לסייע ללקוחות הקיימים ולמשוך חדשים במקומם. החברה שוקלת להציע הטבה של 1,000 דולר ללקוח בנוסף ל-1,000 דולר של לקוחות חוזרים של טויוטה שכבכר אושרה.
בנוסף, נשקלים צעדים כמו טיפולים בחינם ואחריות של 100 אלף מייל. רוב הרכבים שהיו חלק מהריקול, בהיקף של 131 אלף, כבר עברו את התיקון של דוושות התאוצה ועד סוף פברואר דגמים אלה יחזרו לאולמות התצוגה.


