$
בארץ

צ'מפיון מוטורס מקדמת מסלול רכישה עוקף ליסינג

מרחיבה את מערך שירות הלקוחות ויוצאת בקמפיין חדש כדי להגדיל את נתח השוק שלה בציי הרכב המוסדיים

שרון ביידר 07:01 03.02.10

 

המלחמה בין היבואנים וחברות הליסינג על ציי הרכב של הלקוחות המוסדיים עולה שלב. צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, סיאט וסקודה, מרחיבה את מערך שירות הלקוחות המוסדי שלה ומגייסת לשם כך עשרות עובדים שישמשו מנהלי לקוחות אסטרטגיים. בחברה מקווים כי הרחבת מערך שירות הלקוחות תגדיל את מספר הלקוחות המוסדיים של החברה.

 

נוסף על כך, יצאה החברה בקמפין לקידום מסלול רכישה עוקף ליסינג, הכולל רכב מדגם פולקסווגן ג'טה, פריסה לתשלומים חודשיים ל־3 שנים, שירותי ביטוח, תחזוקה והתחייבות לרכישה חוזרת, במחיר חודשי של 2,354 שקל.

 

במהלך זה מצטרפת צ'מפיון מוטורס ליבואניות לובינסקי ומכשירי תנועה שמציעות כיום מסלולי רכישה עוקפי ליסינג הכוללים שירותי תחזוקה. בכירים בחברות ליסינג אמרו ל"כלכליסט" שקבוצת צ'מפיון החליטה להתחרות ישירות בחברות הליסינג, וצעד כזה עשוי להעיב על שיתוף הפעולה שלהן עמה.

 

בשיחה שנערכה עם נציגי מכירות של החברה נאמר לנו כי בצ'מפיון מוטורס מתרקם מהלך שאמור לתת מענה ללקוחות מוסדיים שהיו עד היום לקוחות של חברת ליסינג. נציג המכירות של החברה הבטיח לנו, לדבריו, שצ'מפיון תעניק שירות טוב יותר, זול ומשתלם יותר מכל חברות הליסינג.

 

אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס, אמר בתגובה שהחברה מרחיבה באופן אסטרטגי את מערך נציגי השטח האישיים שתפקידם להציע מכוניות של צ'מפיון מוטורס לציי רכב, אם ישירות מצ'מפיון או דרך חברת ליסינג שעובדת עם החברה. עד היום התמקדה החברה בשוק הפרטי.

x