$
כלכליסט-טק

תפוז מתרחבת לארצות הברית: מינתה סמנכ"ל מכירות

חברת תפוז אנשים מקימה חטיבה מיוחדת בארה"ב וממנה את סקוט וקסנברג לתפקיד סמנכ"ל מכירות. לכלכליסט הוא אומר: "בלוגרים נתפסים כמקור מידע מהימן לא פחות מעיתונים"

מיכל תוסייה כהן 11:02 10.01.10

 

חברת תפוז אנשים מקימה לראשונה חטיבה מיוחדת בארצות הברית שמטרתה לקדם את בלוג.טי.וי, אתר אינטרנט של החברה שבו משדרים גולשים מכל העולם בלוגים אינטראקטיביים בשידורי וידיאו חיים.

 

לשם כך מינתה תפוז סמנכ"ל מכירות ראשון בארצות הברית, סקוט וקסנברג (45), שעתיד לפתח את הצד המסחרי של האתר וליצור שיתופי פעולה עם אתר בלוג.טי.וי. וקסנברג שימש בעבר סמנכ"ל מכירות של אתר הבלוגים האמריקאי Sixapart.

 

"בלוגר עם קהל נאמן של קוראים וצופים יודע שהוא יוכל לנתב את הכוח שלו לרווח כלכלי. הוא יכול לפנות לסוכנויות פרסום שמעוניינות לפרסם מוצרים דרך הרשת — זה יוכל להיות צעד מאוד חכם מצד המפרסם, כי הבלוגרים הם מה שנקרא 'מנהיגי עדה' וגם קהל היעד שלהם מוגדר, מה שמקל על המפרסם להגיע ללקוחות. הבלוגר גם יכול לבקש מהאתר אחוזים מרווחי הפרסומות שהם מציבים בבלוג שלו".

 

כמה כסף ירוויח בלוגר מצליח?

 

זה תלוי. בלוגר שקוראים אותו כמה עשרות אנשים ירוויח פחות מ־100 דולר, בלוגר שקוראים אותו עשרות אלפים מדי חודש יכול להרוויח גם 30 אלף דולר בחודש. מה שמעניין בבלוגרים המצליחים, בין אם הם בתחום הפיננסים או העיצוב, זה שהם נתפסים כמקור מידע מהימן לא פחות מעיתונים. הגולשים מאמינים להם יותר מלמדיה המסורתית, כי הם נתפסים כגורמים חסרי אינטרסים".

 

למה בחרת להתחבר לתפוז?

 

מדובר בחברה מבוססת ולא סטארט־אפ, ובלוג.טי.וי הוא אתר שמראה את העתיד של כולנו".

x