סגור
פנאי בוב דילן
פנאי בוב דילן (צילום: איי אף פי)

בוב דילן נישא ברוח: הקלטה חדשה של הזמר מוצעת במכירה פומבית

הקלטה מיוחדת שביצע הזמר לשירו המפורסם מ-1962 Blowin’ in the Wind תוצע היום במכירה פומבית בבית המכירות כריסטי'ס, וההערכות הן כי תגרוף בין 750 אלף דולר ל-1.2 מיליון דולר. ההקלטה מוצעת למכירה כדיסק פיזי והרוכש יקבל גם את זכויות ההפצה של השיר

ההקלטה החדשה שביצע בוב דילן לשירו המפורסם מ-1962 Blowin’ in the Wind תוצע היום (ה') במכירה פומבית שמארגן בלונדון בית המכירות כריסטי'ס, וההערכות הן כי תגרוף בין 750 אלף דולר ל-1.2 מיליון דולר.
הדיסק היחיד מסוגו הוא חלק מהקלטה מיוחדת שביצע דילן בשנה שעברה עם המלחין והמפיק ג'וסף הנרי "טי בון" ברנט השלישי. דילן (81) הקליט לראשונה את השיר עבור חברת התקליטים קולומביה רקורדס ביולי 1962, וכלל אותו באלבומו השני The Freewheelin' Bob Dylan , שיצא ב-1963.
ההקלטה החדשה של השיר משתמשת בטכנולוגיה חדשה בשכפול שמע אנלוגי "ליצירת שיפורים דרמטיים בחוויית השמיעה", מסר ברנט (74), שזכה במספר פרסי גראמי כמפיק ובתחילת דרכו שימש כגיטריסט בלהקה של דילן. "60 שנה אחרי שבוב כתב והקליט לראשונה את השיר, הוא העניק לנו הקלטה חדשה של השיר, כזו שהיא גם מאד רלוונטית לתקופתנו וגם מהדהדת את עשרות השנים של ניסיון שיש לאמן", הוסיף. ברנט גם הלחין פסי קול לסרטים כמו ביג לבובסקי, משחקי הרעב והולך בדרכי.
בכריסטי'ס מציעים את ההקלטה למכירה כדיסק פיזי ויעניקו לרוכש גם את זכויות ההפצה של השיר.
המכירה הפומבית תכלול גם כינור סטרדיווריוס "הלייר" (Hellier) מ-1679, שצפוי להימכר בסביבות 9 מיליון פאונד (11.3 מיליון דולר).