סגור
שנגחאי סין מרכז העסקים
מרכז העסקים בשנגחאי (צילום: ויקיפדיה)

הקלות בסין על הגבלות הקורונה: מקצרת את ימי הבידוד הנדרשים

על פי הודעה של הוועדה הלאומית לבריאות, תיירים זרים יידרשו להישאר בבידוד למשך שבוע במתקן מיועד כמו בית מלון מרגע ההגעה ועוד שלושה ימים בבידוד בבית לפני שיוכלו להסתובב חופשי. זאת לעומת 21-14 ימים במתקן בידוד מרוכז כפי שהיה נהוג עד היום

סין הפחיתה את זמן הבידוד הנדרש מתיירים בינלאומיים המבקרים במדינה, צעד משמעותי לקראת הקלת הגבלות הקורונה הנמשכות כבר למעלה משנתיים.
על פי הודעה שפרסמה הוועדה הלאומית לבריאות, תיירים זרים ידרשו להישאר בבידוד במתקן מיועד כמו בית מלון למשך שבעה ימים מרגע ההגעה. התיירים יצטרכו להעביר שלושה ימים נוספים בבידוד בבית לפני שיוכלו להסתובב חופשי.
עד כה המבקרים בסין היו צריכים לשהות 21-14 ימים במתקן בידוד מרוכז, זאת בהתאם לעיר בה נחתו וביעד בתוך המדינה שבו יבקרו. ועדת הבריאות צמצמה גם את זמן הבידוד לאנשים בתוך סין שהיו במגע עם מאומת לקורונה, כך שהם נדרשים להעביר שבעה ימים במתקן בידוד מיועד ולאחר מכן שלושה ימים של מעקבי בריאות בבית. זאת לעומת בידוד של 14 יום שהיה בתוקף עד עכשיו.
הרשויות בסין דיווחו ביום שני על מקרה קורונה אחד עם סימפטומים במחוז הדרומי גואנגדונג ועוד 21 מאומתים ללא סימפטומים. בבייג'ינג ובשנגחאי דיווחו על אפס מקרי קורונה.