ההכנסות של ה"ניו יורק טיימס" ממנויים דיגיטליים זינקו ברבעון האחרון
230 אלף מנויים חדשים נוספו לשירות הדיגיטלי של העיתון בין אפריל ליוני, והובילו לעלייה של 15.1% בהכנסות ממנויים, במקביל, הכנסות הפרסום הדיגיטלי זינקו ב-18.7% ל-94.4 מיליון דולר. העיתון נהנה גם משותפות עם אמזון להכשרת מודלי AI שמכניסה לו כ-20 מיליון דולר בשנה
ההכנסות של ה"ניו יורק טיימס" ממנויים זינקו ברבעון האחרון, וסיפקו הוכחה לכך שהאסטרטגיה של שילוב תכני חדשות עם היצע של נושאי לייפסטייל, משתלמת. מניית החברה עלתה לאחר הדיווח ב-14% למחיר שיא.
החברה מסתמכת בשנים האחרונות על יותר תכני ספורט וכן על משחקים כמו וורדל, וזאת כדי למשוך קוראים, לנוכח הירידה בהתעניינות בחדשות מסורתיות וההאטה בצריכה הפרטית על רקע חוסר הוודאות הכלכלי.
לפי הודעת העיתון, בין אפריל ליוני נוספו 230 אלף מנויים לשירות הדיגיטלי, ובהתאם ההכנסות ממנויים דיגיטליים עלו ב-15.1%. מתוך 11.30 מיליון המנויים לשירות הדיגיטלי, כ-6.02 מיליון רשומים לחבילות של מספר מוצרים כולל המהדורה המודפסת. כלל המנויים עומדים על 11.88 מיליון, ובחברה הציבו יעד להגיע ל-15 מיליון מנויים עד 2027.
"ברבעון זה, חצינו את הסף של לפחות 50% מהמנויים שלנו רשומים לחבילות של מספר מוצרים. זהו רף חשוב מכיוון שהמנויים הללו מעורבים יותר, נשארים לזמן רב יותר באתר ומשלמים יותר לאורך זמן", מסרה המנכ"לית מרידת' קופיט לויאן.
קופיט לויאן התייחסה גם לכניסת ה-AI לתחום, ואמרה כי בניו יורק טיימס פתוחים לעסקאות נוספות, זאת לאחר שחתמו במאי על הסכם עם אמזון – חוזה הרישוי הראשון של החברה המתמקד בטכנולוגיה. בחברה לא חשפו את שווי העסקה הזו, אך לפי ההערכות היא ככל הנראה תשלם לעיתון בין 20 מיליון דולר ל-25 מיליון דולר בשנה.
החברה גם מסתמכת על מגוון רחב של פודקאסטים פופולריים, כולל The Daily ו-The Ezra Klein Show, וניוזלטרים כמו DealBook לנושאים כלכליים כדי למשוך משתמשים. עבור הרבעון הנוכחי בחברה מעריכים כי הצמיחה בהכנסות תעמוד על טווח של 8%-10%.
ההכנסה הממוצעת למשתמש דיגיטלי בלבד גדלה ב-3.2% ל-9.64 דולר ברבעון. בעקבות זאת כלל ההכנסות עלו בשיעור גבוה מהצפוי של 9.7% ל-685.9 מיליון דולר. במקביל, הכנסות הפרסום הדיגיטלי זינקו ב-18.7% ל-94.4 מיליון דולר, בעוד הרווח התפעולי המותאם עלה בקרוב ל-28% ל-133.8 מיליון דולר.































