סגור

המשקיעים מהמרים על קים קרדשיאן: מותג המחטבים שלה הכפיל את שוויו תוך 9 חודשים

סקימס של כוכבת הריאליטי הכפיל את הערכת השווי שלו ל-3.2 מיליארד דולר, לאחר שגייס 240 מיליון דולר בסבב גיוס הון חדש. העסקים של קרדשיאן, הכוללים גם את מותג האיפור KKW, נהנים מפופולאריות בקרב הצרכנים הצעירים. באפריל הוכתרה קרדשיאן רשמית למיליארדרית על ידי מגזין פורבס

סקימס, מותג המחטבים של קים קרדשיאן הכפיל את הערכת השווי שלו ל-3.2 מיליארד דולר, זאת לאחר שגייס 240 מיליון דולר בסבב גיוס הון חדש. בסוכנות הידיעות רויטרס דיווחו כי המשקיעים מהמרים על המשך ההצלחה של המותג שבבעלות כוכבת הריאליטי. באפריל הערכת השווי של המותג עמדה על 1.6 מיליארד דולר.
סבב גיוס ההון עליו הוכרז ביום חמישי היה בהובלת קרן הגידור לון פיין קפיטל (Lone Pine Capital) וכלל גם את D1 Capital Partners והמשקיעים הקיימים ת'רייב קפיטל, אימג'נרי ונצ'ורס ואליאנס קונסומר גרות'.
המותג שהושק ב-2019 מוכר חזיות, מחטבים, בגדי בית ופיג'מות ישירות לצרכנים דרך החנות המקוונת ובחנויות פיסיות שבבעלות רשתות בתי הכלבו נורדסטורם וסלפרידג'ס.

2 צפייה בגלריה
סקימס Skims אופנה קים קרדשיאן בגדים תחתונים מחטבים בגדי ספורט
סקימס Skims אופנה קים קרדשיאן בגדים תחתונים מחטבים בגדי ספורט
בגדים תחתונים
(צילום: גטי)

העסקים של קרדשיאן, הכוללים גם את מותג האיפור KKW, נהנים מפופולאריות בקרב הצרכנים הצעירים בעיקר הודות לסדרת הריאליטי המצליחה ששודרה בכיכובה ולנוכחות שלה במדיה החברתית. באפריל הוכתרה קרדשיאן רשמית למיליארדרית על ידי מגזין פורבס, בין השאר הודות למותגים שבבעלותה.
קרדשיאן ומנכ"ל החברה ינס גרדה ישמרו על אחזקת שליטה גם לאחר סבב גיוס ההון, כך לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג. "סבב גיוס ההון הזה יאפשר לנו להתמקד בהבאת יותר חדשנות ופתרונות ללקוחות שלנו ולהפוך למשאב נאמן אף יותר עבורם", מסרה קרדשיאן בהצהרה. גרדה ציין כי בשלב זה אין להם שום כוונה למכור את העסק או להנפיק אותו, אף שזו אפשרות שהם עשויים לשקול בהמשך.

2 צפייה בגלריה
סקימס Skims אופנה קים קרדשיאן בגדים תחתונים מחטבים בגדי ספורט
סקימס Skims אופנה קים קרדשיאן בגדים תחתונים מחטבים בגדי ספורט
קים קרדשיאן על שלט חוצות
(צילום: AP)

המכירות של המותג צמחו בשנה שעברה ב-90% ל-275 מיליון דולר, וההערכה היא כי יגיעו השנה ל-400 מיליון דולר. "אנחנו רואים בסקימס הזדמנות ליצור קטגוריה משל עצמנו בקמעונאות כמו שאנחנו מאמינים שלולולמון וסטארבקס יצרו קטגוריות משל עצמן בתחומים שלהן", הוסיף גרדה. "זו הסיבה מדוע אנחנו עושים את זה, כדי לוודא שאנחנו מוכנים בצורה הטובה ביותר לעתיד".