סגור
טום בריידי פורש מפוטבול
טום בריידי (צילום: Harry How, Getty )

חול מהחוף שבו הודיע טום בריידי על פרישה מוצע למכירה - ההצעות מגיעות עד 100 אלף דולר

כוכב הפוטבול האמריקאי הודיע בשבוע שעבר על פרישתו הסופית ממשחק בסרטון שצילם על חוף הים. כעת צנצנות חול מהחוף בו צולם הסרטון מוצעות למכירה באיביי. נכון לאתמול התקבלו 119 הצעות, כשהגבוהה ביותר עומדת על 99,900 דולר

כוכב הפוטבול האמריקאי טום בריידי הודיע רק בשבוע שעבר על פרישתו הסופית ממשחק בסרטון מרגש שצילם על חוף ים. כעת בוול סטריט ג'ורנל מדווחים שחול שנלקח מהנקודה הספיציפית שבה צילם את הסרטון מוצע למכירה ברשת, כשההצעות לאחת הצנצנות מתקרבות ל-6 ספרות. לפי ההערכות, הסרטון צולם בחוף במיאמי.
"נקודת הפרישה המדויקת של טום בריידי – חול בצנצנת", נכתב במודעת המכירה שהתפרסמה באיביי. נכון לאתמול (א'), התקבלו 119 הצעות במכרז, כשהגבוהה ביותר עומדת על 99,900 דולר. המכרז נסגר בעוד שבוע, ב-12 בפברואר.
בסרטון הפרישה המפורסם ניתן לראות מאחורי בריידי (45) שתי דיונות חול וגורדי שחקים. הוא עבר לגור בפלורידה לאחר שב-2020 חתם בקבוצת טמפה ביי באקינרס.
במודעת המכירה טען המוכר כי השתמש במגדלים הנראים ברקע כנקודות ציון למציאת החוף. צילומי מסך של הסרטון של בריידי עם חצים המצביעים על הבניינים מאחוריו נכללו גם במודעה. אותם הבניינים מופיעים בעוד שתי מודעות למכירת צנצנות של חול מנקודת הפרישה של בריידי.
במודעה מתגאה המוכר כי מדובר בדגימות היחידות שנלקחו כבר ב-1 בפברואר, שעות ספורות לאחר ההכרזה של בריידי. "אתם תהיו הבעלים של האדמה שבה פרש אחד מהגדולים ביותר בכל הזמנים", נכתב במודעה. המחיר ההתחלתי עמד על 677 דולר, מחווה למספר הטאצ'דאונים שבריידי היה שותף להם בעונות הרגילות לאורך הקריירה שלו.
עד כה יש לפחות 7 מוכרים של צנצנות חול, אם כי אין דרך לוודא שאכן מדובר בחול מהמקום בו הכריז בריידי על הפרישה. המחירים של הצנצנות האחרות נעים בין 100 דולר ל-24 אלף דולר.
בריידי הכריז על פרישה כבר בשנה שעברה אך התחרט וחזר לעונה נוספת רק כדי להכריז שוב על פרישה, שלדבריו תהיה סופית. הוא נחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר ב-NFL וזכה במספר שיא של 7 משחקי סופרבול.