סגור
סרינה וויליאמס פורשת טניס
סרינה ויליאמס, רגע לפני הפרישה (צילום: AP)

מחירי משחקי הפרידה של סרינה ויליאמס באליפות ארצות הברית: יותר מ-12 אלף דולר לכרטיס

מאז הכריזה הטניסאית כי האליפות תהיה הטורניר המקצועי האחרון שלה, הביקוש לכרטיסים זינק, וביום אחד בלבד בשבוע שעבר מכר איגוד הטניס האמריקאי 15,700 כרטיסים לאירוע. בהתאם לכך מחירי הכרטיסים הנוכחיים בשמיים

אוהדי טניס שירצו לראות את סרינה ויליאמס בפעולה רגע לפני הפרישה יצטרכו לפתוח את הארנק. מאז הכריזה ויליאמס כי אליפות ארצות הברית הפתוחה תהיה הטורניר המקצועי האחרון שלה, הביקוש לכרטיסים זינק, וביום אחד בלבד בשבוע שעבר מכר איגוד הטניס האמריקאי 15,700 כרטיסים לאירוע – יותר מאשר בשבעת הימים שקדמו לכך יחד. בהתאם לכך הכרטיסים ליומיים הראשונים של הטורניר אזלו. המחירים לכרטיסים לטורניר באתרי המכירה המשנית מזנקים במקביל. כך למשל באתר StubHub כרטיס לגמר הנשים שיתקיים ב-10 בספטמבר עולה 12,728 דולר, בעוד באתרים Gametime וטיקט מאסטר הכרטיסים נמכרים בסביבות 5,600 דולר. בחלק מהמקרים מחזיקי הכרטיסים דורשים מחירים אסטרונומיים גם למשחקים בסבבים המוקדמים יותר.
"בדרך כלל אנחנו חווים עלייה בביקוש ב-StubHub כששחקן מכריז על פרישה, וזה בולט במיוחד כשמדובר בסרינה ויליאמס, ללא ספק אחת השחקניות הגדולות ביותר שדרכו על מגרש הטניס", אמר דובר אתר מכירת הכרטיסים אדם בודלי. לדבריו, ביום בו הכריזה על הפרישה מכרו באתר פי 8 יותר כרטיסים מאשר הממוצע היומי בשבוע לפני כן.
ההתעניינות בוויליאמס הפורשת עשויה להיטיב גם עם ESPN, זאת בשל היעדרותם הצפויה של שניים מכוכבי הטניס הגדולים. נובאק ג'וקוביץ אינו מורשה להיכנס לארצות הברית מכיוון שאינו מחוסן נגד קורונה, ואילו רפאל נאדל מתמודד עם פציעות.
אם ויליאמס תעפיל לגמר המחיר צפוי רק לעלות. עם זאת, ויליאמס, שתחגוג יום הולדת 41 בחודש הבא, אינה הפייבוריטית לזכות בטורניר, ולמעשה יש תשע שחקניות עם סיכויים גבוהים יותר ממנה. אם היא בכל זאת תזכה, היא תשווה לשיא של מרגרט קורט של 24 תוארי גרנד סלאם. מלבד 23 תוארי הגרנד סלאם שבהם היא כבר מחזיקה, לוויליאמס גם ארבע מדליות זהב אולימפיות ו-14 אליפויות בטורנירי זוגות ביחד עם אחותה הגדולה ונוס.
ויליאמס אמרה כי לאחר פרישתה בכוונתה להקדיש יותר זמן לחברת ההון סיכון שלה, סרינה ונצ'רס, שמתמקדת בהשקעה בחברות המנוהלות על ידי נשים ומיעוטים.