משפיענית: הבגדים שמייגן מרקל לובשת בתוכנית שלה עפים מהמדפים
התוכנית "באהבה, מייגן" עלתה החודש לנטפליקס, ואף שספגה ביקורות לעגניות, מותגי האופנה שלובשת רעיית הנסיך הארי זוכים להצלחה; בין השאר מדובר בשמלות של המעצבת אטלה ג'ונסון, חולצות מכופתרות של Sézane, ואפילו כפכפים של קרוקס שנעלה כדי להאכיל את התרנגולים שלה
התוכנית החדשה של מייגן מרקל "באהבה, מייגן", שעלתה החודש לנטפליקס, ספגה אמנם ביקורות לעגניות אך יש גם מי שהרוויחו ממנה: המותגים של הבגדים שלובשת הדוכסית, כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל.
פריטים שלבשה מרקל בתוכנית, ביניהם שמלות של המעצבת אולה ג'ונסון, חולצות מכופתרות של המותג Sézane , אפודות של ג'יי. קרו וסוודרים מקשמיר של המעצבת האמריקאית ג'ני קיינה, כבר אזלו מהמדפים וישנה רשימת המתנה לרכוש אותם. "היא בליגה משל עצמה", אמרה לינדי בנסון, מייסדת ומנכ"לית מותג היוקרה Bleusalt, שמכר 300 חולצות ביום אחד לאחר שהיא לבשה אותה בתוכנית. בדומה, מותג האופנה La Ligne מכר בתוך שבועיים יותר מ-500 זוגות ג'ינס שמרקל לבשה באחת התוכניות, ואילו כפכפיים שנעלה כדי להאכיל את התרנגולים אזלו בכל המידות, והחיפושים אחריהם באתר של קרוקס זינקו ב-70%.
העניין במראה ובבגדים של מרקל כבר הוביל לפתיחת אתרים ועמודי אינסטגרם המוקדשים לאופנה שלה. לדבריה של אלכסנדרה מק'קורמיק, מנהלת מותג קוסמטיקה בלוס אנג'לס, גם אנשים בבריטניה שמתנגדים למרקל מתוך נאמנות למשפחת המלוכה, עדיין עוקבים אחרי הטרנדים שהיא מציגה.
התוכנית היא חלק מחוזה בשווי 100 מיליון דולר עליו חתמו מרקל ובעלה הנסיך הארי עם ענקית הסטרימינג ב-2020, שכולל סדרה דוקומנטרית של 6 פרקים על מערכת היחסים ביניהם והפיצול ממשפחת המלוכה. עם זאת, מספר הצעות לפרוייקטים נוספים בוטלו או נדחו, כך שההערכה היא שבנטפליקס לא יחדשו את החוזה עם בני הזוג, שמסתיים בהמשך השנה. במקביל, גם ספוטיפיי סיימה חוזה לפודקאסטים איתם. עם זאת, מנכ"ל נטפליקס טד סרנוס אמר בריאיון כי מרקל "אינה מוערכת מספיק מבחינת ההשפעה שלה על התרבות".
מרקל כבר מנסה לנצל את ההשפעה הזו, והשבוע פתחה עמוד בפלטפורמת ShopMy שיאפשר לה להרוויח מההמלצות שלה. העמוד אמור להתרחב בהמשך ולכלול גם המלצות על וצרי קוסמטיקה, בגדי ילדים ומוצרים לבית.