סגור

בזוס מוכר מושב בחללית שלו - וכבר קיבל הצעה של 2.8 מיליון דולר

חברת חקר החלל של האיש העשיר בעולם בלו אוריג'ין מוכרת במכירה פומבית מושב ב"ניו שפארד", לקראת שיגורה הראשון לחלל ב-20 ביולי. המכירה תימשך עד 12 ביוני, ועד כה השתתפו בה כ-5,200 אנשים מ-136 מדינות

בלו אוריג'ן (Blue Origin), חברת חקר החלל של ג'ף בזוס, נוקטת גישה חדשנית למכירת מושב פנוי בחללית החדשה "ניו שפארד", לקראת השיגור הראשון לחלל.

החברה תערוך מכירה פומבית עבור המושב, שיוענק לבעל ההצעה הגבוהה ביותר. החברה השתמשה בהליך מכרז חסוי עבור השלב הראשון בתחרות, אך כעת חושפת את הסכום של ההצעה הגבוהה ביותר, ומעתה עד 10 ביוני כל ההצעות המקוונות יפורסמו.
ההצעה הגבוהה ביותר בשלב זה עבור המושב הנחשק עומדת על 2.8 מיליון דולר. עד כה הגישו הצעות 5,200 אנשים מ-136 מדינות. ההצעות החדשות יתקבלו דרך האתר של בלו אוריג'ן.
2 צפייה בגלריה
ג'ף בזוס חברת חלל בלו מון blue moon
ג'ף בזוס חברת חלל בלו מון blue moon
ג'ף בזוס, על רקע שם החללית בלו מון של חברת החלל שלו בלו אוריג'ין
(צילום: רויטרס)
ב-12 ביוני תתקיים מכירה פומבית מקוונת אחת אחרונה בקרב המועמדים שיישארו ויהיו מוכנים להתחרות במחיר הגבוה שאליו תגיע המכירה עד אז. הזוכה יזכה במושב בשיגור הראשון שנקבע ל-20 ביולי ויכלול עוד נוסעים שטרם פורסמו וייבחרו על ידי בלו אוריג'ן.
בחברה מתכוננים לרגע הזה כבר זמן מה, אך הכסף של הנוסע הזוכה לא יגיע ישירות לחברה, אלא ייתרם למלכ"ר Club for the Future, שהקימה בלו אוריג'ין ומטרתו לעודד ילדים ללמוד את מקצועות המתמטיקה וההנדסה.
2 צפייה בגלריה
בלו אוריג'ין חללית ג'ף בזוס נאס"א
בלו אוריג'ין חללית ג'ף בזוס נאס"א
החללית של בלו אוריג'ין
(NASA/Blue Origin)
הטיסה המתוכננת ל-20 ביולי תהיה הראשונה של החברה עם נוסעים עליה, והעובדה שמושב אחד הוא לציבור מצביעה על ביטחון בבטיחות המיזם.
אפשר להגיש הצעות כאן: