$
תעשייה ופיננסים

משווקי "מלחמת הכוכבים" יחזרו במיוחד אחרי נשים

הפנייה לקהל הנשי תיעשה בעזרת מרצ'נדייז כמו מחרוזות ושמלות שעליהן דמויות מהסרט וגם דרך פרסומות בכיכובן של השחקניות הראשיות ששובצו בשידורי "משפחת קרדשיאן"

שירות כלכליסט 22:5914.12.15

הציפייה לקראת יציאתו של הסרט "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" לאקרנים מתגברת, ועמה העלו הילוך מאמצי השיווק שנוקטת חברת וולט דיסני שבבעלותה הזכויות על הסרטים.

 

עתה החליטה דיסני להשיק קמפיין לנשים, כדי לעזור להשיב לעצמה את ההשקעה ברכישת אולפני לוקאס פילם, מפיקת הסרטים. דיסני שילמו 4.05 מיליארד דולר תמורת האולפנים ב־2012.

 

מלחמת הכוכבים מלחמת הכוכבים צילום: יוטיוב

 

הפנייה למגזר הנשי כוללת השקת מחרוזות של חיילי "סטורם טרופר" שיימכרו ברשת התכשיטים קיי ג'ולרז, תיקים ועליהם דמותו של R2־D2 ושמלות בעלות הדפס של הרובוט BB־8. "הגברים כבר בעניין", אמר לסוכנות רויטרס ג'ף בוק, אנליסט בכיר בחברת המחקר בתחום הבידור אקזיביטור רליישנז. "אם יהיה אפשר לצרף את מאגר המעריצות של 'משחקי הרעב' ו'דמדומים', יש לנו פה פוטנציאל להכנסות של 700 מיליון דולר בארה"ב לבדה", ציין. עד כה הצליח סרט אחד בלבד לגרוף הכנסות בשיעור דומה: הסרט "אווטאר" שהכניס 760 מיליון דולר במכירות כרטיסים בארה"ב ובקנדה לאחר שיצא לאקרנים בדצמבר 2009.

 

הפנייה לקהל הנשי מגיעה גם בדמותה של השחקנית דייזי רידלי שלוהקה לאחד התפקידים הראשיים. הסרטים הקודמים בסדרה הציגו דמות נשית מרכזית אחת, ולה תוארי מלוכה. רידלי, לעומת זאת, מגלמת טייסת קשוחה. גם הנבל הראשי בסרט זו בעצם אשה, ואותה מגלמת גוונדלין כריסטי. אל קארי פישר בתפקיד הנסיכה ליאה מצטרפת גם השחקנית זוכת האוסקר לופיטה ניונגו. ברוח זו השיקו באולפנים פרסומות בכיכובן של השחקניות, והן משודרות בזמן סדרות שנהנות משיעור גבוה של צופות, ובהן "משפחת קרדשיאן", "ג'יין הבתולה" ו"עקרות בית אמיתיות". השחקניות גם כיכבו על שערי מגזינים לנשים כמו "ווג" ו"גלאמור" במסגרת קידום המכירות של הסרט.

 

בשלב זה, יומיים לפני הקרנת הבכורה, נראה כי הפרסום עובד. לפי סקר שערכה פדרציית הקמעונאות בארה"ב, לראשונה צעצועים הקשורים למלחמת הכוכבים מדורגים בין עשרת הצעצועים שהורים מתכוונים לרכוש לבנותיהם בעונת החגים הקרבה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x