סגור

הג'וב הבא של בריידי: 375 מיליון דולר ל-10 שנים כפרשן פוטבול

הקווטרבק המעוטר בן ה-44 אישר את הדיווח בניו יורק פוסט על החוזה עם פוקס ספורט. יתחיל בתפקידו לאחר שיפרוש סופית ממשחק. "נרגש, אבל יש לי עוד המון עניינים לא גמורים במגרש", צייץ

שחקן הפוטבול המפורסם בעולם, הקווטרבק של טמפה ביי באקנירס, טום בריידי, שזכה שבע פעמים באליפות ה-NFL, יצטרף לפוקס ספורט כפרשן הבכיר של הליגה, ביום שיפרוש סופית מהמשחק.


מנכ"ל פוקס לאכלן מרדוק הודיע על החוזה ואמר שבריידי ישמש כפרשן ו"כשגריר" עבור פוקס. בריידי גם יטפל בכמה "יוזמות של לקוחות וקידום מכירות", לפי מרדוק.
הניו יורק פוסט דיווח שבריידי הגיע להסכם לחוזה של 10 שנים בגובה 375 מיליון דולר עם פוקס - החוזה הגבוה ביותר בהיסטוריה בתחום שידורי הספורט. בריידי הרוויח 293 מיליון דולר במהלך 22 עונות ששיחק עד כה כקווטרבק ב-NFL - יותר מכל שחקן פוטבול אחר בהיסטוריה, ועם זאת עדיין נמוך יותר מחוזה השידור עם פוקס.
בריידי אישר את החדשות בציוץ שהעלה לטוויטר היום בבוקר שעון ארה"ב, וכתב שעדיין יש לו "עניינים לא גמורים" במגרש הפוטבול.



פרישתו של בריידי בן ה-44 עדיין בסימן שאלה. הקווטרבק המעוטר פרש בפברואר האחרון ולאחר מכן חזר בו מהחלטתו והודיע שישחק בעונה הקרובה עם טמפה ביי באקנירס. בעוד שלבריידי - שיחגוג יום הולדת 45 באוגוסט - אין חוזה מעבר ל-2022, הוא הצהיר בפומבי שהוא יכול לשחק ב-NFL בגיל מתקדם יותר. "אני כן חושב שאוכל לשחק עד גיל 50", אמר בריידי ל"קומפלקס" מוקדם יותר השנה.

1 צפייה בגלריה
טום בריידי ופטריק מהומס סופרבול 2021
טום בריידי ופטריק מהומס סופרבול 2021
טום בריידי ופטריק מהומס בסופרבול 2021
(צילום: איי פי)

החוזים למשרות פרשנים של ליגת ה-NFL חוו נסיקה בשנים האחרונות. וולט דיסני החתימה את טרוי אייקמן לחוזה של חמש שנים שבמהלכן ישתכר 90 מיליון דולר. ג'ו באק חתם על חוזה לחמש שנים תמורת 75 מיליון דולר.
בריידי אמור להשתכר 15 מיליון דולר בבאקנירס השנה, כך לפי מידע על החוזה ב-Spotrac. במהלך הקריירה הענפה שלו צבר הון של 475 מיליון דולר.