סגור

לאחר החוזה עם טיפאני – סנסציית הטניס אמה רדוקאנו חותמת על עסקת חסות עם דיור

הטניסאית הצעירה שהדהימה את עולם הספורט עם הזכייה בטורניר גראנד סלאם בניו יורק חתמה אתמול על חוזה החסות השני הגדול שלה – פרטי העסקאות לא פורסמו; רדוקאנו צפויה לחתום בחודשים הקרובים גם על עסקת החסות הגדולה מכולן, עם רשת ספורט בינ"ל

עולם האופנה מאמץ את אמה רדוקאנו – הטניסאית הבריטית הצעירה שהדהימה את עולם הטניס עם זכייה בטורניר הגראנד סלאם בארה"ב בתחילת ספטמבר, מקבלת חוזה חסות חדש מבית האופנה הצרפתי דיור.
שבועיים לאחר הזכייה האמורה חתמה רדוקאנו על עסקת החסות הגדולה הראשונה שלה, עם רשת התכשיטים טיפאני – השבוע מצטרפת לכך עסקת החסות החדשה.
1 צפייה בגלריה
אמה רדוקאנו
אמה רדוקאנו
אמה רדוקאנו
(צילום: גטי)

בשני המקרים, לא נמסרו הפרטים הפיננסיים של עסקאות החסות. בדיור הודיעו אמש שרדוקאנו תהיה "הפנים" של הקבוצה בשנים הקרובות – במותגי אופנת הנשים ובמוצרי האיפור והטיפוח. רמז לעסקה המתגבשת ניתן כבר לפני שלושה שבועות, כשרדוקאנו לבשה שמלה של דיור בפמריירה בלונדון של הסרט ג'יימס בונד ('לא זמן למות'). השמלה המדוברת עוצבה על ידי מריה צ'יורי (Maria Grazia Chiuri) כחלק מאוסף עונת 2022 של דיור.
טיפאני האמריקאית נרכשה בינואר על ידי לואי ויטון (LVMH), קבוצת מותגי היוקרה הגדולה מכולן. רשת התכשיטים דיווחה על העסקה לקראת סוף ספטמבר - הודעה שלא ממש הפתיעה את עולם האופנה, לאחר שטיפאני השאילה לרדוקאנו את התכשיטים שענדה בגאלה שנערכה בניו יורק, ימים לאחר זכייתה בטורניר המקומי.
הטניסאית הופיעה בהמשך גם במסיבה של ווג וטיפאני בשבוע האופנה בלונדון, הפעם כשהיא עונדת תכשיטים של טיפאני בשווי מוערך של 100 אלף פאונד. מיד לאחר האירוע הוכרזה עסקת החסות עם חברת התכשיטים.
אשר לחסויות הספורטיביות, רדוקאנו חתומה כרגע על עסקה מביכה למדי של 100 אלף דולר עם נייקי ועם ווילסון (יצרנית המחבטים שבהם היא משתמשת). הסכום הנמוך מאוד (ביחס אליה) נחתם כשהיא היתה עוד רק טניסאית צעירה ומבטיחה, במסגרת הסכם שגרתי שמתחדש מדי שנה בהתאם להתקדמות הספורטאי החתום עליו.
רדוקאנו עשתה סימנים חזקים של התקדמות כשהפתיעה עם הגעה לסיבוב הרביעי בטורניר ווימבלדון בשנה שעברה. ואולם אף אחד לא שיער שהטניסאית שדורגה במאיה השנייה בעולם באוגוסט – ושנדרשה לעבור בניו יורק שלב מוקדמות – תגיע רחוק מדי בטורניר. שלא לדבר על זכייה סנסציונית.
המשמעות היא שמיד עם סיום החוזה השנתי עם נייקי היא צפויה לחתום על חוזה חסות ספורטיבי חדש ארוך טווח – בסכום של עשרות מיליוני דולרים. נייקי תהיה אמנם בנקודת פתיחה חזקה לקראת חתימה על ההסכם הבא של רדוקאנו, אבל אין ספק שיהיו לה מתחרות – והטניסאית הצעירה תרוויח הרבה מאוד כסף מהתחרות הזו.