הכנסות התאחדות הכדורגל הברזילאית מספונסרים: יותר מ-100 מיליון דולר בשנה
מדובר על צמיחה אדירה בחמש השנים, לאחר שב-2008 ההתאחדות הברזילאית הכניסה רק 46 מיליון דולר מחסויות
התאחדות הכדורגל הברזילאית חתמה על הסכם חסות לחמש שנים בשווי 10 מיליון ריאל (4.3 מיליון דולר) בשנה עם בית הספר לשפה האנגלית - EF Englishtown. ההסכם הזה מעלה את מספר נותני החסות של ההתאחדות הברזילאית (CBF) ל-14.
- התאחדות הכדורגל בברזיל עשויה לאבד מחצית מההכנסות שלה
- מונדיאל ברזיל 2014: בעיות, שחיתויות ופוליטיקה
- ענף הייצוא מספר אחת של ברזיל: כדורגלנים
הבית ספר ללימוד האנגלית מצטרף לתיק חסויות מרשים ביותר של ההתאחדות הברזילאית, שמונה בין השאר, את סמסונג, נייקי, פולקסווגן, ג'ילט, נסטלה, מסטארקרד, Itau, אקסטרה, Vivo, גוארנאה אנטרטיקה, אונימד, גול ו-Sadia.
לפי הדיווחים בברזיל, ב-CBF הצליחו להכפיל את ההכנסות מחסויות בחמש השנים האחרונות. ב-2008 ההתאחדות הברזילאית הכניסה 46 מיליון דולר בשנה מחסויות וכיום ההתאחדות מכניסה יותר מ-101 מיליון דולר בשנה.
ל- EF Englishtown יש הסכם גם עם משרד התיירות הברזילאי. החברה השוויצרית עובדת בברזיל מ-2009 במטרה ללמד את הברזילאים אנגלית לקראת מונדיאל 2014 ואולימפיאדת ריו 2016. היא סייעה גם למשרד התיירות הסיני לקראת אולימפיאדת בייג'ינג 2008 ולרוסיה לקראת אולימפיאדת סוצ'י 2014.