סגור
יעל יגלום בעלת רשת Yolo
מייסדת הרשת יעל יגלום (עמית שעל)

רשת YOLO מתרחבת: מכרה זיכיונות ל-3 סניפים, ותפתח עוד 20 חנויות

בחודשים האחרונים פתחה רשת המתנות והציוד לבתי הספר סניפים בזכיינות בביג יקנעם, באייס מול אילת ובירכא. במקביל, יולו פותחת לראשונה חנויות בתוך סניפי רשת המתנות הפנינג

רשת המתנות והציוד לבתי הספר יולו (YOLO) מתרחבת בשני אופנים. ל"כלכליסט" נודע כי הרשת החלה למכור זיכיונות לפתיחת סניפים, ובחודשים האחרונים פתחה שלושה סניפים בזכיינות בביג יקנעם, באייס מול אילת ובירכא. במקביל יולו פותחת לראשונה חנויות בתוך סניפי רשת המתנות הפנינג. הסניפים ייפתחו בקונספט של חנות בתוך חנות ויפעלו בתוך הרשת באופן קבוע. במהלך יולי־אוגוסט ייפתחו 20 סניפים של יולו בהפנינג, שפועלת בקניונים.
1 צפייה בגלריה
תיקים של רשת יולו Yolo
תיקים של רשת יולו Yolo
תיקים של רשת יולו Yolo
(צילום: סטודיו yolo)
בשנה שעברה השיקה יולו סניפים זמניים בתוך רשת אופיס דיפו, אך מכרה בהם רק מוצרים ספציפיים ורק בחודשים יולי ואוגוסט. שיתוף הפעולה עם אופיס דיפו יימשך גם הקיץ ב־35 סניפים. במקרה של רשת הפנינג היא תציג בסניפים מוצרים נוספים שנמכרים בחנויות שלה.
יולו, שייסדה אשת העסקים יעל יגלום, מפעילה 16 סניפים בקניונים תחת הרשת, מלבד נקודות המכירה באופיס דיפו וברשת הפנינג.
תומר רוזנצוויג, מנכ"ל יולו: "המהלך מאפשר ליולו להתרחב בתוך הקניונים ולהציג את כל הקולקציה של החנות. כבר פתחנו שש נקודות מכירה ברשת ובימים אלה נפתחות 14 נוספות. קולקציית החזרה לבית הספר תוצב בדוכן מחוץ לחנויות הפנינג כדי לתת מקום למגוון מוצרים". עוד לדבריו: "אנחנו לא מרגישים האטה בצריכה, ולשמחתנו מחירי השילוח מהמזרח הרחוק חזרו להיות סבירים".