סגור

דירקטוריון ריטיילורס אישר את העסקת בנו הצעיר של הראל ויזל בחברה

איתי ויזל משמש בתפקיד מוכר בחנויות פוט לוקר, בשכר גלובאלי ובתנאים נלווים. הוא מצטרף לשני ילדיו של ויזל שמועסקים בקבוצה – מורן ויזל המשמש כסמנכ"ל מכירות רשת נייקי בישראל, וירדן ויזל המשמשת בתפקיד מנהלת מסחרית של רשת אופליין ביי ארי

דירקטוריון חברת ריטיילורס אישר את העסקתו של איתי ויזל, בנו של הראל ויזל, מבעלי השליטה בקבוצת פוקס, בחברה. זאת לאחר שהתקבל אישור ועדת התגמול. איתי, בנו הצעיר של ויזל, החל לעבוד בריטיילורס, החברה הבת של פוקס שמפעילה את רשתות הספורט בקבוצה, במסגרת עתודה ניהולית בספטמבר 2021 בהיקף מלא, עבר הכשרה לתפקידי ניהול מכירות וכיום משמש בתפקיד מוכר בחנויות פוט לוקר, בשכר גלובאלי ובתנאים נלווים. החברה מדווחת כי התנאים של איתי הם "כמקובל במסלול כזה בחברה, ובכל מקרה בשכר חודשי שאינו עולה על השכר החודשי הממוצע במשק".

1 צפייה בגלריה
הראל ויזל
הראל ויזל
הראל ויזל
( צילום: דימה טליאנסקי, יובל חן)

דירקטוריון החברה אישר את העסקתו של איתי בתפקידו הנוכחי או בתפקיד מקביל באחד ממותגי החברה האחרים, "לרבות אפשרות קידום בתפקיד בכפוף להתאמתו ומידת שביעות הרצון מתפקודו, למשך שלוש שנים, החל ממועד תחילת העסקתו, ובלבד שהתגמול לאיתי יהיה בטווח השכר המקובל בתפקידים דומים בחברה ולא יעלה על השכר החודשי הממוצע במשק (על פי נתוני הלמ"ס, השכר הממוצע במשק עומד על כ-11 אלף שקל – א"י)".
איתי יצטרף לשני ילדיו של ויזל שמועסקים בקבוצה – מורן ויזל המשמש כסמנכ"ל מכירות רשת נייקי בישראל, וירדן ויזל המשמשת בתפקיד מנהלת מסחרית של הרשת החדשה לבגדי יוגה ופילאטיס – אופליין ביי ארי.