סגור

מליסרון מתרחבת לאונליין: רוכשת את אתרי הקניות גרו ובאליגם

ענקית הקניונים רוכשת את מניות גרופר קניות, המחזיקה בפעילות המותגים "Groo" "Baligam" ו-"Beex". החברה תשקיע ברכישה ופיתוח זרוע הדיגיטל כ- 100 מיליון שקל. מליסרון שואפת באמצעות גרו לבצע דיגיטציה של הקניון, שתאפשר רכישה רב ערוצית מהחנויות, ולספק כלי פרסום לשוכרים

ענקית הקניונים עושה צעד נוסף לכיוון האונליין. מליסרון עושה צעד להרחבת פעילותה בעולם האונליין ורוכשת את מניות גרופר קניות, המחזיקה בפעילות המותגים "Groo" "Baligam "ו-"Beex". מליסרון שהחלה בפעילות אונליין תחת מותג my ofer תשקיע ברכישת ופיתוח זרוע הדיגיטל כ- 100 מיליון שקל. השלמת העסקה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים מקובלים, ובכללם קבלת אישור מאת הממונה על התחרות.
הקמת זרוע הדיגיטל נועדה ליצירת סינרגיה בין תחום הדיגיטל לבין המסחר הפיזי בקניוני החברה במטרה לחזק את הקשר הישיר עם הצרכן ולייצר ערך מוסף הן לשוכרים והן לקהל הלקוחות של קניוני החברה.
1 צפייה בגלריה
מימין: מנכ"ל מליסרון אופיר שריד ו בעלת השליטה ליאורה עופר חדש
מימין: מנכ"ל מליסרון אופיר שריד ו בעלת השליטה ליאורה עופר חדש
מימין: מנכ"ל מליסרון אופיר שריד ובעלת השליטה ליאורה עופר
(צילומ: סיון פרג', עמית שעל)
חברת גרופר קניות חברתיות, לשעבר גרופון ישראל, הוקמה בשנת 2010 והוחזקה (טרם הרכישה) על ידי קרן SKY בשותפות עם גרופון ארה"ב ועם מנהלי החברה. בבעלות גרופר שלושה מותגים: Groo, Baligam ו-Beex. בכל רגע נתון מופיעות ב-Groo עשרות אלפי הזדמנויות אשר מציעים אלפי בתי עסק קטנים ובינוניים. בחברה מועסקים 90 עובדים.
במצגת לבורסה מציינת מליסרון כי האסטרטגיה שלה היא "ליצור את הקניון ההיברידי הראשון". בעסקה מקבלת מליסרון דאטה עצום על לקוחות איקומרס, שכן במצגת היא מציינת שלגרו יש יותר מ-60 מיליון ביקורים שנתיים, מיליוני מאושרי דיוור, סמס ופוש ומאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.
מליסרון שואפת באמצעות גרו לבצע דיגיטציה של הקניון, שתאפשר רכישה רב ערוצית מהחנויות, וגם לספק כלי פרסום לשוכרים שישמש אותם גם להפקת תובנות עסקיות.