סגור

בצל המלחמה: דיפלומט דוחה את עליות המחירים בשבועיים

התייקרות של מוצרי דיפלומט היתה אמורה להיכנס לתוקף לאחר החגים, אך החברה הודיעה לקמעונאים על דחיית המועד, כנראה בשל המלחמה. החברה ציינה כי בשל העלאות המחירים מצד ספקיה בחו"ל ולאור עליית שער הדולר, לא תמו ההתייקרויות

ל"כלכליסט" נודע כי דיפלומט הודיעה היום לקמעונאים כי היא דוחה את ההתייקרויות של מוצריה שהיו אמורות להיכנס לתוקף לאחר החגים, בעוד חמישה ימים. רשמית החברה התכוונה להעלות מחירים ב-15.10 וכעת היא דוחה את העליות ל-30.10. החברה שלחה לקמעונאים מייל הודעה על הדחיה. דיפלומט לא ציינה את הסיבה למהלך זה, אך ככל הנראה מדובר במצב המלחמה.
דיפלומט הודיעה לקמעונאים לפני שבועיים כי בכוונתה לייקר את המוצרים שהיא מייבאת ומפיצה בשיעור של עד 25% . בין היתר היו אמורים להתייקר מותג סבון הכלים פיירי ב-25%, ואבקת כביסה אריאל ב-13%. את מוצרי המזון מרגרינה מזולה, קטשופ היינץ, דגני בוקר קלוגס ועוד, מתכננת דיפלומט לייקר בשיעור ממוצע של 3.37% ואת מוצרי הטואלטיקה, ביניהם אבקות כביסה, טמפקס, אולוויז, מברשות שיניים אורל בי, צבעי שיער וולה ועוד, בשיעור של 4%.
דיפלומט ייקרה את מוצריה ארבע פעמים בשנה האחרונה ובסיכום הדוחות לרבעון השני של השנה היא כתבה כי חלק מהספקים שלה בחו"ל מתכוון להמשיך להעלות מחירים לאור עליית שער הדולר והיורו וכי היא תיאלץ להעביר חלק מההתייקרויות האלו ללקוחות שלה, הקמעונאים.