סגור
סדרת cold breeze של ויסוצקי
סדרת cold breeze של ויסוצקי (איור: יונתן פופר)

לחשוב מחוץ לתיון: כך מצליחה ויסוצקי לחדש גם ב-2023

הפיתוח האחרון של החברה הוא סדרת Cold Breeze. ויסוצקי יצרה מוצר ייחודי – חליטת פירות שניתנת לחליטה במים קרים

תה נחשב לאחד המשקאות העתיקים בעולם. בישראל, הסיפור של התה מתכתב בעיקר עם ויסוצקי, חברה "שעשתה עלייה" ממוסקבה לתל אביב ב-1935 וצמחה כעסק משפחתי וכאייקון מקומי. הסיפור הזה אינו מובן מאליו - במדינה שבה מזג האוויר הוא חם במשך רוב השנה, התה של ויסוצקי הצליח להיות האהוב והפופולרי בישראל.
זה כמובן אינו במקרה. לאורך השנים ויסוצקי דאגה לפתח ולהתאים את המוצרים שלה לתרבות, לחיך ולסגנון החיים המקומי. התה הירוק של ויסוצקי התחבר למגמת הבריאות וה-Wellness, חווית הצ'אי סיפקה את הצורך של הישראלים בריגושים ובהנאות וחליטת Good night, השתלבה בשגרת היום שלנו, גם בשעות הערב – לשינה טובה יותר.
1 צפייה בגלריה
מיכל לוי סמנכ"לית יחידות עסקיות תה וקולינריה ויסוצקי
מיכל לוי סמנכ"לית יחידות עסקיות תה וקולינריה ויסוצקי
מיכל לוי סמנכ"לית יחידות עסקיות תה וקולינריה, ויסוצקי
סדרת "COLD BREEZE" החדשה היא דוגמה מושלמת לפילוסופיה של ויסוצקי. מוצר שמצליח לענות על כמה וכמה מגמות צרכניות:
- ראשית, הקיץ הישראלי, שלפעמים מרגיש כאילו הוא נמשך 10-12 חודשים בשנה, מוביל אותנו לחפש משקאות קרים ומקררים, כאלה שיכולים לצנן לנו קצת את האווירה.
- שנית, המגמה ההולכת וגוברת בקרב הישראלים לשתייה מרובה של מים, הן מטעמי בריאות, אבל גם כחלק מסגנון חיים, אירוח והנאה – בקבוק המים שרבים הולכים איתו לאימון הכושר או למשרד או ללימודים, הפך להיות סממן היכר משמעותי ונוכח בכל תיק ועל כל שולחן.
סדרת Cold Breeze מצליחה לתת מענה למגמות האלה ביחד. באמצעות פיתוח ייחודי בתהליך שלקח יותר משנתיים עם שילובי טעמים שהותאמו לחיך הישראלי. לימונענע, פטל אוכמניות ואפרסק לואיזה, יצרה ויסוצקי מוצר ייחודי – חליטת פירות שניתנת לחליטה במים קרים –עם שקיק שעשוי מחומרים מתמחזרים ובנוי כפירמידה, במטרה למקסם את הממשק עם המים ולקבל טעם עשיר ופירותי.
המוצר הייחודי הוא לא רק משקה קר טעים ומרענן, אלא כזה שמתאים לסדר היום הישראלי ומאפשר פשוט לזרוק אותו לבקבוק ולצאת לדרך, או להגיש אותו לאורחים מבלי לטרוח ולהרתיח מים ואז לקרר את המשקה. הוא מאפשר לשתות את המשקה הקרוב ביותר למים, אבל בלי להתפשר על טעם נהדר ועשיר.
ולא פחות מכך, Cold Breeze הוא משקה חוויתי. הסדרה החדשה לא רק נותנת פתרון מרענן לצרכן שמחפש טעם ועניין מבלי להתפשר על החוויה, היא לוכדת את המהות של קיץ בכל לגימה. באמצעות Cold Breeze, ויסוצקי נכנסת לקטגוריה עונתית חדשה ומרגשת את הצרכנים שלה בדרך חדשה.
ויסוצקי ממשיכה לחשוב "מחוץ לתיון" עם מחוייבות לחדשנות ויצירתיות, להתוות טרנדים ולהציע לצרכנים ולצרכניות שלנו להיכנס לעולם חדשני, לצאת מהשגרה ולאמץ הרגלים חדשים, טעמים אחרים ותפיסות על אורח חיים שהוא עדיין לא שמע עליהן - בדיוק כפי שאנחנו עושים בכל פעם מחדש, כבר יותר מ-175 שנה.
מיכל לוי היא סמנכ"לית יחידות עסקיות תה וקולינריה בויסוצקי