סגור

עיריית ירושלים נתנה אור ירוק למלון של היזם תומר קוקו

קוקו המחזיק בחברות מתחומי הרכב, הדלקים, הנדל"ן והתיירות, יקים את המלון על קרקע של אחת מתחנות הדלק שבבעלותו בסמוך לגן הפעמון ולפארק המסילה; המלון יכלול 100 חדרי מלון ב-7 קומות מתוכם הקומה האחרונה תכלול 2 דירות פנטאהוז

עיריית ירושלים באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ובניה, אישרה לאחרונה ליזם תומר קוקו, תוכנית להקמת מלון בן 7 קומות על קרקע ששימשה בעבר כתחנת דלק בסמוך לגן הפעמון ולפארק המסילה בירושלים.
מדובר בתוכנית שתכלול 4 קומות של חניונים תת קרקעיים ושטחי תפעול לבית המלון, מעליהן קומת קרקע ובה לובי מלון ולובי מגורים, חזית המלון לכיוון גן הפעמון תהיה מסחרית ותוקם שם מסעדה. מעל קומת הקרקע ייבנו 5 קומות לצרכי מלונאות ובקומה העליונה ייבנו 2 דירות בשטח של 430 מ"ר המיועדות למגורים. המסחר יהיה בשטח של 320 מ"ר, והמלונאות כ-3,000 מ"ר. בסך הכל שטח המלון כולו כ-8,700 מ"ר. אישור הוועדה המקומית אינו מספק וקוקו ידרש גם לאישור הועדה המחוזית.
מיקום המלון נחשב למרכזי בזכות תוכניות פיתוח שיזמה עיריית ירושלים בעשרו האחרון הכוללות את מתחם המסילה, את פארק המסילה וכל זה בסמיכות לגן הפעמון, לגנים וולפסון ובלומפילד, לסינמטק, ובמרחק הליכה לשכונת ימים משה ולעיר העתיקה.

1 צפייה בגלריה
גן הפעמון ירושלים
גן הפעמון ירושלים
גן הפעמון ירושלים
(זום 77)

היזם תומר קוקו הוא בנו של עובדיה קוקו אשר החל את דרכו בתחום הדלקים. כיום מחזיקה המשפחה בקרן K-GROUP שלה החזקות בתחומים שונים, החל מתחום הדלק עליו צמחה המשפחה במסגרתו היא מחזיקה בעשרות תחנות דלק (רשת מיקה), וכן פועלת בתחום המשאיות, ובתחום ההסעים לתיירות פנים. התוכנית למלון הוגשה באמצעות חמש"ק – זרוע הנדל"ן של המשפחה.
ראש עיריית ירושלים אמר לאחר אישור התוכנית: "תוכניות להתחדשות עירונית מהוות חלק משמעותי בקידום תנופת הבניה בירושלים, מגדילות את ההיצע באופן משמעותי ומצמצמות חדירה לשטחים ירוקים. ההתחדשות העירונית ברחבי העיר היא מנוף צמיחה משמעותי ודרך לאפשר מגורים לצעירים".