סגור

באור השקעות רכשה 2 קומות במגדלי הארבעה בת”א - ותשכירן לרפאל

באור שילמה על שתי הקומות 80 מיליון שקל, כ־34 אלף שקל למ”ר; הסכם השכירות עם החברה הממשלתית הוא לתקופה של 10 שנים. באור השקעות גרפה לאחרונה על פי הערכות כ־140 מיליון שקל ממכירת חלקה במתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב

באור השקעות של עו"ד רון באור רכשה במחיר שיא שתי קומות שמתפרסות על 2,300 מ"ר במגדלי הארבעה בתל אביב, כך נודע ל”כלכליסט”. את קומה 33 היא רכשה ממשרד עורכי הדין חג'ג', בוכניק, ויינשטיין, שבו אחד השותפים הוא צחי חג'ג', מבעלי השליטה בקבוצת חג'ג' שהקימה את המגדלים. את קומה 34 היא רכשה ממשרד עורכי הדין שמעונוב ושות'.
1 צפייה בגלריה
מגדלי הארבעה חג'ג' תל אביב
מגדלי הארבעה חג'ג' תל אביב
מגדלי הארבעה בתל אביב
(צילום: יובל חן)
באור שילמה על שתי הקומות 80 מיליון שקל, כ־34 אלף שקל למ”ר. מומחים בענף מעריכים שמשרדים במגדל נמכרים ב־25-20 אלף שקל למ”ר. אלא שהיא הגיעה עם שוכר שבוי ויוקרתי, החברה הממשלתית רפאל מערכות לחימה מתקדמות, שעמה חתמה על הסכם שכירות לעשר שנים שייצר לה על פי הערכות תשואה של כ־5%, כלומר כ־140 שקל למ"ר, גבוה ב־16% ממחיר השכירות הממוצע בבניין. שמאי המקרקעין דני טרשנסקי ממשרד קמיל, טרשנסקי רפאל אמר כי “לא מדובר בעסקת נדל”ן אלא בעסקה פיננסית. המחיר לא משקף את מחיר השוק אלא את תנאי העסקה והשוכר המיוחד”.
רפאל כבר שוכרת ארבע קומות במגדלים וביקשה להתרחב. בינואר 2020 טדי שגיא מכר את ארבע הקומות הללו ב־129 מיליון שקל לכלל ביטוח ופיננסים, מחיר ששיקף כ־26 אלף שקל למ”ר.
באור השקעות גרפה לאחרונה על פי הערכות כ־140 מיליון שקל ממכירת חלקה במתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. גורמים בענף מספרים כי בחודשים האחרונים היא מנהלת מו”מ עם כמה גורמים להשקעה של כ־300 מיליון שקל.