סגור
איך גורמים לאנשי כספים להתרגש מקריאייטיב?
SHOUT OUT
SHOUT OUTאיך גורמים לאנשי כספים להתרגש מקריאייטיב?
שירות כלכליסט |
12:33 | 14.09.25

מה הסיכוי שמנהל הכספים (CFO) הרציני שלכם, זה שקשה להוציא ממנו חיוך כשהוא מאשר תקציבים, עושה לכם לייק בטיקטוק בשלוש בלילה? אביב כנעני, מנהל המכירות הראשי של DataRails, מגיע עם הסיפור הכי מעניין שתשמעו השנה: איך מוכרים מערכת לניהול תקציבים לאנשים שחושבים שכל דבר יצירתי זה בזבוז כסף - ואז מוכיחים להם שהם טועים. בין גיליונות אקסל לסרטונים מטורפים ברשתות החברתיות, אביב לוקח אותנו למסע בלתי נשכח: מימי IBM, דרך מעבר דירה בגלל המלחמה, ועד איך בונים מכונת שיווק שמביאה לקוחות חדשים בלי שאף מוכר צריך להרים טלפון. זה פרק על אומץ, על חוצפה, על איך נתונים קרים פוגשים יצירתיות חמה, ועל כמה אנרגיה צריך להשקיע כדי לגרום לאיש כספים להגיד: "תביאו לי עוד מהדבר הזה!"

פודקאסטים אחרונים
SHOUT OUT
כשהסטארט-אפ קרס ב-2008, התחיל השיעור האמיתי על מנהיגותשירות כלכליסט 07.12.2025
SHOUT OUT
מעבר לחיפוש: הפלייבוק של Tailor Brands לצמיחהשירות כלכליסט 17.11.2025
SHOUT OUT
לאן נעלמים מנהלי השיווק המקומיים אחרי גיל 45 שירות כלכליסט 26.10.2025
SHOUT OUT
מה קורה כשפוטנציאל שגריר שלא מומש הופך לאיש שיווק שלא חושש להיכנס לשווקים חדשים?שירות כלכליסט 05.10.2025
SHOUT OUT
מחדשנות ושיבוש לצמיחה שירות כלכליסט 03.08.2025
SHOUT OUT
"מי אמר שעיוור צבעים לא יכול לצבוע את עולם השיווק בגוונים משגעים?"שירות כלכליסט 20.07.2025
SHOUT OUT
ממורה בבית ספר בלונדון לסמנכ"לית שיווק גלובלי בהייטק הישראלישירות כלכליסט 13.07.2025
SHOUT OUT
לפני שכולם דיברו AI, היא כבר שיווקה אותושירות כלכליסט 06.07.2025