$
פרסום ושיווק

תו הזהב במשייה: שופרסל מרחיבה את מימוש התו גם למסעדות

הרשת חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת ההסעדה סיבוס סודקסו, במסגרתו יוכלו העובדים שקיבלו מהמעסיק את התו לממשו גם ב-100 מסעדות ובתי קפה בארץ, גם במשלוחים; שופרסל שולטת בשוק תווי הקנייה המגלגל על פי הערכות כ־3 מיליארד שקל בשנה

נורית קדוש 07:4228.12.20

רשת שופרסל, מנפיקת תו הזהב, מרחיבה את אפשרויות מימוש התו לתחום ההסעדה. החברה חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת ההסעדה סיבוס במסגרתו, יוכלו העובדים המקבלים מהמעסיק תווי שי, לממש אותם גם במסעדות ובתי קפה.

 

 

 

שופרסל שולטת בשוק תווי הקנייה המגלגל על פי הערכות כ־3 מיליארד שקל בשנה.

 

תו הזהב של הרשת ניתן למימוש בסניפי המזון של החברה, ברשת הפארם Be ובעוד רשתות בתחומי האופנה, החשמל והפנאי. כעת, יורחב המימוש גם לכ־100 מסעדות בפריסה ארצית. את הפעילות מול המסעדות תנהל סיבוס, העוסקת בתחום ניהול תקציב ארוחות לעובדים. בשלב זה מימוש התו יתאפשר במשלוחים ובאיסוף עצמי בהזמנה טלפונית ובהמשך עם פתיחת המסעדות, גם בישיבה במקום.

 

מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן צילום: אביגיל עוזי

 

 

בין המסעדות שיכבדו את תו הזהב ניתן למנות את המסעדות והרשתות הבאות: קיטשן מרקט, משייה, ק־פה האנוי, אונזה, אסיה מוניקה, פומו, בר איטליה, ג’ויה, רשת עד העצם, UNO, ל’אנטריקוט, 4SEA, כרמים, מינאטו, יוליה בנמל ונוספות. בכך הופך להיות התו מתחרה גם לשירות Buyme.

 

עוד קודם למהלך, ועל רקע סגירת המסעדות, אפשרו שופרסל ורשתות נוספות לעובדים שמקבלים תקציב ארוחות דרך סיבוס לממש אותו בקנייה ברשתות השיווק.

 

 

איתן לב טוב איתן לב טוב צילום: ענר גרן

 

 

לדברי איתן לב טוב, מנכ”ל חברת סיבוס סודקסו: “לסיבוס שיתוף פעולה עם למעלה מ־7,000 מסעדות בפריסה ארצית וזה טבעי עבורנו להרחיב את הפעילות בשותפות עם תו הזהב”.

x