$
פרסום ושיווק

am:pm החלה למכור בשר, עופות ודגים טריים באתר ובחלק מהסניפים

המוצרים הללו, מצוננים באריזת ואקום, נכנסו לראשונה גם לסניפים. הסניף הראשון שמוכר את התוצרת הטרייה הוא סניף הדגל בכל־בו שלום בת"א, שבו הוצבו מקררי תצוגה ייעודיים

נווית זומר 08:3210.09.19

על רקע החשש מכניסת אמזון והתגברות התחרות בתל־אביב בתחום המשלוחים- am:pm תמכור לראשונה בשר, עופות ודגים טריים מצוננים למזמינים באתר הרשת.

 

המוצרים הללו, מצוננים באריזת ואקום, נכנסו לראשונה גם לסניפים. הסניף הראשון (מתוך 47 סניפי הרשת) שמוכר את התוצרת הטרייה הוא סניף הדגל בכל־בו שלום בתל־אביב, שבו הוצבו מקררי תצוגה ייעודיים.

 

הבשר הטרי מיובא מצרפת ומארגנטינה, כשכל התוצרת הטרייה שנכנסה מסופקת לרשת על ידי חברת נטו בשליטת דודי עזרא.

 

 צילום: צביקה טישלר

 

אלי גידור, לשעבר משנה למנכ"ל שופרסל וכיום סמנכ"ל סחר בדור אלון, החברה־האם של am:pm, הוא זה שמוביל את המהלך. אתמול אמר ל"ממון" כי בהמשך ייכנס הבשר הטרי גם לסניפים נוספים. לדבריו, מדובר במוצר ייעודי לרשת שנמכר באריזות קטנות המותאמות לקהל התל־אביבי הצעיר שלא מבצע כמעט קניות משפחתיות. הרשת גם קיצרה את זמן המשלוחים לשעתיים בלבד מרגע ההזמנה, כשהאתר מקבל הזמנות עד חצות וגם בשישי־שבת. זאת לעומת אתר המשלוחים "ברינג ברינג", המבוסס על ליקוט ממינימרקטים ומרשת ויקטורי, ומקבל הזמנות עד 4 אחה"צ כשהוא מתחייב לזמן משלוח של עד 4 שעות.

 

נטו הרחיבה לאחרונה את פעילותה בתחום שיווק הבשר הטרי והחלה כפיילוט למכור בקצביות של יינות ביתן, ויקטורי ואושר עד. היא מחליפה באותן קצביות יבוא של בשר מפולין ומתוצרת הארץ.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x