$
פרסום ושיווק

אמיר גיא יתמודד על תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום

גיא יתמודד על התפקיד נגד יורם באומן: "רואה עצמי נציג הדור הצעיר של הפרסומאים". זוהי פעם ראשונה בה תתקיים באיגוד התמודדות על התפקיד, שתוכרע בתחילת יולי

אורנה יפת 19:1520.05.13
אמיר גיא, מנכ"ל משרד הפרסום אדלר חומסקי, יגיש מועמדות לתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום. גיא יתמודד על התפקיד נגד יורם באומן שצפוי אף הוא להגיש מועמדות. את התפקיד ממלא כיום מודי כידון, שצפוי לסיים את הקדנציה שלו בקרוב. הבחירות ליו"ר האיגוד יתקיימו בתחילת חודש יולי.

 

אמיר גיא. לעסוק באג'נדות של דיגיטל, ניו מדיה וקריאייטיב אמיר גיא. לעסוק באג'נדות של דיגיטל, ניו מדיה וקריאייטיב צילום: אוראל כהן

 

גיא אישר כי הוא מתכוון להתמודד על התפקיד ואמר ל"כלכליסט" כי הוא רואה עצמו נציג של הדור הצעיר של הפרסומאים. "אני חבר איגוד חברות הפרסום כבר כמה שנים. בשנים האחרונות הענף עבר חילופי דורות. תמיד היו בתפקיד יו"ר האיגוד, מייסדי הענף כמו יאיר גלר, רמי שלמור ומודי כידון. אלה אנשי הדור הקודם המכובד. עכשיו, מי שמוביל את ענף הפרסום הם חבר'ה מהדור הצעיר שבא אחריהם, ולכן אני חושב שמי שמנהל את האיגוד ומתעסק בו צריך להיות מי שנמצא כיום במשרדים ובא מהצד של הלקוחות. עם חילופי הדורות בענף הפרסום הגיע הזמן שאיגוד הפרסום יהיה פלטפורמה לקבלה של ההנהלות הצעירות החדשות, ויעסוק באג'נדות של דיגיטל, ניו מדיה וקריאייטיב ולא כל היום לדבר רק על מסחר ועמלות. יחד עם זאת, באומן מועמד טוב בכל הקשור לקריאייטיב ומקצועיות".

 

זוהי פעם ראשונה בה תתקיים באיגוד התמודדות על התפקיד. בעבר היה נהוג כי מי שמגיש מועמדות ומקובל על כולם, לא מתמודדים מולו על מנת שלא לפלג את האיגוד. בכירים בענף אומרים כי לנוכח הדרדרות ענף הפרסום בשנים האחרונות, מועמדותו של גיא היא רענון מבורך וכי הוא יביא תפיסת עולם חדשה לאיגוד ולענף.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x