המודל העולמי של הרשת הישראלית: Bulk Barn - ממזון לבעלי חיים ועד בשר מיובש
הרשת הקנדית שמוכרת הכל במשקל נוסדה ב-1982 ומונה כיום 190 חנויות
מגוון המוצרים שנמכרים ברשת בדיספנסרים גדולים הוא עצום, כ־4,000 מוצרים שונים בסניף. מלבד מוצרים כמו
האכפתיות הגוברת של צרכנים כלפי איכות הסביבה, מה שמוביל לרצון להפחית אריזות ופסולת, היא אחד הגורמים המניעים של מכירת מוצרים במשקל, ויש בעולם דוגמאות לחנויות שמוכרות חמאת בוטנים שנטחנת במקום ונוצקת לכלי לצד חומרי ניקוי ודטרגנטים שנמזגים לעיני הלקוח (לרוב מדובר בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה).