$
פרסום ושיווק

פרסום באינטרנט: הפרוסה דומה, העוגה הרבה יותר קטנה

ההבדל הגדול בין ישראל לארה"ב טמון בגודלי השוק ובכספים שזורמים לענף

שלי פריצקר 09:5115.04.12

כאשר בוחנים את פעילות הפרסום בישראל, מגלים שהיחס בין פלח הפרסום באינטרנט לבין עוגת הפרסום הכללית דומה למדי למקובל בארה"ב. ההבדל הגדול בין ישראל לארה"ב טמון כמובן בגודלי השוק ובכספים שזורמים לענף.

 

סופר־פארם, המפרסמת השנייה בגודלה ב־2011, הוציאה אשתקד 13.5 מיליון שקל על באנרים באינטרנט מתוך תקציב פרסום כולל 100.3 מיליון שקל, כך לפי יפעת בקרת פרסום. שטראוס, המפרסמת המובילה ב־2011, הוציאה על באנרים 13.1 מיליון שקל מתוך עוגת פרסום של 115.2 מיליון שקל. קבוצת בנק לאומי, שעושה שימוש נרחב ברשת עם לאומי דיגיטל, הוציאה אשתקד 9.6 מיליון שקל על באנרים, מתוך פעילות פרסומית כוללת של 47.9 מיליון שקל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x