$
פרסום ושיווק

פסטיבל קאן נפתח: 3 משרדי פרסום כבר עלו לגמר

שלמור אבנון עמיחי מועמד בזכות הקמפיינים לוועד למלחמה באיידס ונשים למכירה של עצו"מ; באומן בר ריבנאי עם קמפיין הטיול הגדול של שוקולד פרה של שטראוס ומקאן אריקסון עם קמפיין הריצ'רצ'ים של JDATE

שלי פריצקר 11:1919.06.11

פסטיבל קאן נפתח הבוקר עם בשורות טובות לנציגים הישראלים כאשר הוכרזו שמות העבודות שעלו לגמר בקטגוריית דיירקט (למהלכי פרסום ממוקדים ונקודתיים במדיומים שונים) ופרומו, הזוכים יוכרזו ביום שלישי.

 

המועמדים הם: בקטגוריית הדיירקט – שלמור אבנון עמיחי עם הקמפיינים לוועד למלחמה באיידס ונשים למכירה של עצו"מ; באומן בר ריבנאי עם קמפיין הטיול הגדול של שוקולד פרה של שטראוס; ומקאן אריקסון עם קמפיין הריצ'רצ'ים של JDATE.

 

בקטגוריית פרומו: שלמור אבנון עמיחי עם נשים למכירה של עצו"ם.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x