$
פרסום ושיווק

רשות המים תנסה לשכנע חרדים להתקין חסכמים

ל"כלכליסט" נודע כי הרשות שכרה את שירותי משרד הפרסום "מגזרים" על רקע קשיים בהטמעת קמפיין המים בקרב חרדים

תומר אביטל 09:3125.11.10

רשות המים שכרה משרד פרסום מיוחד כדי לעודד את האוכלוסייה החרדית להתקין חסכמים. ל"כלכליסט" נודע כי במסגרת המהלך הוחלט ברשות להתקשר עם חברת הפרסום מגזרים, המתמחה בפרסום למגזר הרוסי, הערבי והחרדי. זאת, בנוסף לקמפיין לשכת הפרסום הממשלתית בנושא.

 

הקשר עם מגזרים נוצר

לאחר שלרשות הגיעו דיווחים על משפחות חרדיות ובעיקר נשים, שסירבו לפתוח את הדלת לטכנאי ההתקנה של החסכמים. "הבנו שעלינו לקיים שיחות עם רבנים ולהסביר להם את הנושא דרך כלי התקשורת במגזר החרדי", אומר דובר רשות המים אורי שור. "הבנו גם שעלינו להתאים את שעות הביקור שלנו לשעות שבהן חוזרים הגברים החרדים הביתה מהכולל".

 

חברת מגזרים תהיה אחראית על ליווי רשות המים, עיצוב האסטרטגיה התקשורתית בקמפיין ולובינג. היקף ההתקשרות עם החברה עומד על 30–50 אלף שקל. "הפעילות במגזר החרדי בתחום החיסכון במים בתולית", אמרה אתמול יפעת טוקר, סמנכ"לית מגזרים. "עם זאת, המגזר החרדי במהותו מאמין בעיקרון 'בל תשחית', ולכן אנחנו רק צריכים לחדד עבורם את הנושא".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x