תו אמון הציבור נשלל ממחסני חשמל
השופטת בדימוס דליה דורנר: הרשת התעלמה מתלונות צרכנים שהתקבלו באמון הציבור, הפרה התחייבויותיה וסירבה לדרישה לתקן את הליקויים
רשת מחסני חשמל התחייבה לכללי ארגון
על פי דיווחי אמון הציבור למחסני חשמל הוצאו לאחרונה מספר דו"חות בקרה בעקבות תלונות צרכנים, בהם הם נדרשו לבצע שינויים ותיקונים מהותיים בהתאם לליקויים כפי שעלו מהתלונות. על פי התלונות, מחסני חשמל לא סיפקה מענה למרבית התלונות שהוגשו על הרשת. במקרים בהם ניתן מענה הוא היה "כללי ולקוני, ללא התייחסות פרטנית ממנה ניתן ללמוד על אופן הטיפול".
לדברי דורנר, "רשת מחסני חשמל לא עמדה בסטנדרטים הנדרשים והפרה באופן תדיר את ההתחייבויות שקיבלה על עצמה כלפי ארגון אמון הציבור ובהן התחייבויות לפי החוק. החברה התנערה מאחריות למוצרים פגומים שמכרה תוך גלגול האחריות ליבואן שלא כדין ולא טיפלה כנדרש בתלונות צרכנים. החברה מגלה אדישות כלפי ההליכים במוסדות הארגון שאפשר שבגדרן היה ניתן לקבל ממנה התחייבות לתקן את המצב הקיים". בנוסף, מציינת דורנר כי נציגי החברה לא התייצבו לפניה ולא ענו לדרישות לתיקון הליקויים.
רשת מחסני חשמל מסרה בתגובה: "במשאלי ידיעות אחרונות ובמחקרים בלתי תלויים, זוכה רשת מחסני חשמל, שנה אחר שנה, במקום הראשון בסקר שביעות רצון מטיב שרות הלקוחות, ובתואר הרשת המועדפת לקניית מוצר חשמל על ידי הצרכן הישראלי. עובדות אלה מדברות בעד עצמן, ומעידות על הרמה הגבוהה של שרות הלקוחות שנותנת הרשת ותוסיף לתת עם "תו אמון הציבור" או בלעדיו.
למעלה מן הצורך יצויין, כי טענותיו של ארגון אמון הציבור כלפי הרשת אינן נכונות, וכי רשת מחסני חשמל מטפלת במהירות וביעילות בכל תלונה שהיא מקבלת לשביעות רצונם של לקוחותיה".