תקציב הפרסום של הפניקס - לענבר מרחב שקד
ב-2009 עמד היקף הפרסום של הפניקס על 4 מיליון שקל; ענבר מרחב שקד מטפל גם בתקציב אקסלנס
משרד הפרסום ענבר מרחב שקד זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת הביטוח הפניקס, שעד כה טופל במשרד הפרסום גלר נסיס. כך נודע ל"כלכליסט". תקציב
בשנת 2009 עמד היקף הפרסום של הפניקס על 4 מיליון שקל במחירים ריאליים, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. בשנת 2010 פרסמה החברה עד כה בהיקף של 2.7 מיליון שקל. לאקסלנס תקציב פרסום משמעותי יותר והיא פרסמה ב־2009 בהיקף 16.9 מיליון שקל. היקף הפרסום של החברה ב־2010 עד כה עומד על 13.9 מיליון שקל, וייתכן כי עד סוף השנה יהיה גבוה יותר מאשתקד.
השנה צירף ענבר מרחב שקד לשורותיו תקציבים משמעותיים כגון WINWIN, רשת באג וחברת התיירות איסתא, שמצטרפים לתקציבי העוגן של המשרד - אקסלנס, ניסאן ומחסני תאורה.