$
פרסום ושיווק

בלעדי ל"כלכליסט": סלטי צבר ביטלה את הקמפיין עם קובי פרץ

החשד להעלמת מסים של הזמר עשוי לעלות לו בהכנסות עתידיות: הקמפיין היה אמור להכניס לכיסו 20 אלף דולר. הזמר ליאור נרקיס צפוי להחליפו

רון גרנות 07:0922.03.10

החשד להעלמת המסים של הזמר קובי פרץ יעלה לו כנראה לא רק בקנסות למס ההכנסה אלא גם בצמצום הכנסותיו בתקופה הקרובה: חברת סלטי צבר, שסיכמה עקרונית עם פרץ על הובלת קמפיין חדש לסלטי צבר לקראת יום העצמאות, חזרה בה וביטלה איתו את הסכם ההתקשרות - כך נודע ל"כלכליסט".

 

לפי

התכנון, הקמפיין היה אמור להצטלם בימים הקרובים ולהכניס לכיסו של פרץ יותר מ-20 אלף דולר. מאז פרסום הפרשה התלבטו בחברת הסלטים כיצד לנהוג ואתמול (א') החליטו על החלפתו בזמר ליאור נרקיס.

 

בשבוע שעבר נחקר קובי פרץ על ידי רשות המסים ושוחרר בערבות בחשד להשמטת הכנסות של מיליוני שקלים. ב־2008 דיווח פרץ למס הכנסה על רווח נקי של 326 אלף שקל, אך מביקורת שנערכה בספרי אמרגנו עלה חשד שלפיו סייע לו האמרגן להשמיט הכנסות בסכומים של יותר מ־5 מיליון שקל.

 

במהלך החקירה מצאו החוקרים כספות על שמו ובהן יותר מ־300 אלף דולר, 10,000 יורו ו־180 אלף שקל במזומן.

 

לאחרונה השיקה סלטי צבר סדרת סלטים חדשה בהשקעה של 3 מיליון שקל בשיתוף השף רפי כהן.

 

שרית בירן, מנהלת יחסי הציבור של קובי פרץ, מסרה בתגובה: "מדובר בהמשך ישיר של המסכת נגד קובי פרץ בניצוחה של רשות המסים, זהו נזק מהותי נוסף שנגרם לקובי".

 

מחברת הסלטים סירבו להגיב. במשרד הפרסום של צבר, מקאן אריקסון, אישרו את הידיעה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x