$
פרסום ושיווק

כמה יקבל השף רפי כהן על השת"פ עם סלטי צבר?

לדברי השף, לפי ההסכם החדש הוא יתוגמל לפי הכנסות, אולם מנכ"לית סלטי צבר טוענת שישמש כיועץ. לפי הערכות בענף עשוי כהן להרוויח כמיליון שקל

מאיה זיסר וגלי וולוצקי 09:3702.02.10

חברת סלטי צבר החליטה לאחרונה להמשיך את שיתוף הפעולה עם השף רפי כהן. עם זאת, הסכם שיתוף הפעולה בין כהן לבין צבר אינו ברור. כהן טוען כי בעוד שבסדרה הראשונה שהושקה ביולי 2009 הוא תוגמל בסכום שנקבע מראש כיועץ, לפי החוזה החדש שחתם לאחרונה עם החברה הוא יתוגמל לפי הכנסות. מנגד טוענת נילי צור, מנכ"לית צבר, כי גם בסדרה זו כהן אינו שותף עסקי, אלא מכהן על תקן יועץ בלבד. "רפי כהן היה חלק מלא מהתפעול, אך הוא איננו שותף לרווחי החברה. כמובן שהתרומה שלו רבה", אומרת צור. לפי הערכות בענף עשוי כהן להרוויח כמיליון שקל מהמהלך.

 

 צילומים: שלומי ארביב אלי סהר ארז בן שחר יריב כץ

 

לפני כחצי שנה השיקה סלטי צבר את סדרת "סלטי השף" שמנתה שמונה מוצרים, בשיתוף רפי כהן, ששימש יועץ. במהלך הושקעו כ־3 מיליון שקל. עם המשך שיתוף הפעולה תשיק צבר עוד שלושה סלטים בסדרה. לפי נתוני סטורנקסט, לאחר ההשקה עלה נתח השוק של סלטי צבר ב־2.2%, ובחברה מייחסים את העלייה להשקת הסדרה החדשה.

 

בנטרול החומוס מכלל קטגוריית הסלטים הארוזים, עלייתה של צבר עומדת על 5.3% - מנתח שוק של 28.3% בחודשים ינואר־יולי 2009 לנתח של 33.6% לאחר ההשקה. לדברי החברה, החומוס תופס כ־15% מהסדרה של רפי כהן, ונראה כי הסדרה הצליחה להגיע ללקוחות חדשים שלא נהגו לקנות סלטים ארוזים. "אני מאמין במוצרים הללו, גם כלכלית וגם קולינרית", אמר כהן. לפי נתוני נילסן, תעשיית הסלטים הארוזים בלבד מגלגלת כ־528 מיליון שקל מדי שנה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x