הצורפים פונה לחילונים: תשקיע בקמפיין 3.5 מיליון שקל
לראשונה תשווק יצרנית היודאיקה את מוצריה בקרב קהל חילוני, באמצעות משרד הפרסום Open וחברת EPW Media
18:4324.01.10
"הצורפים", חברת עיצוב כלי כסף ויודאיקה שפנתה עד היום בעיקר לקהל החרדי והדתי, פונה לראשונה לקהל החילוני כקהל יעד למוצריה. המהלך ילווה בהשקעה של כ־3.5 מיליון שקל בשיווק ופרסום.
משרד הפרסום Open יהיה מופקד על הפנייה לקהל החילוני, וחברת EPW Media תהיה אחראית
לדברי מנכ"ל החברה, רפי ברקוביץ', מה שהוביל את המהפך השיווקי הוא הביקוש שראו בחנויות מצד קהל חילוני. "יש הרבה חילונים שקנו אצלנו במקרה פעם אחת וגילו אותנו. כעת המטרה היא שהקהל החילוני יתפוס נתח שוק של 50% מהמכירות שלנו ואף יותר מכך". הרשת עתידה לפתוח שתי חנויות ראשונות בחו"ל ב־2010, נוסף על 11 חנויות בארץ.