המנצחים בתחרות BBDO LAB: שני צעירים שבנו רשת חברתית
מנכ"ל גיתם, מיכל המאירי, "אנחנו מאמינים ברעיונות טכנולוגיים חדשים שקיימים בחוץ, ולא מעט מהלכים שנבצע במהלך שנת 2010 יהיו מבוססים על רעיונות אלו"
BBDO LAB היא מעבדת הפיתוח והחדשנות של משרד הפרסום גיתם, שמטרתה למצוא רעיונות חדשים
פישל וליבוביץ' יצרו פלטפורמה שמתאפיינת בשילוב של מצלמות אישיות, משחקים בזמן אמת ופעילויות חברתיות מגוונות. כך מתאפשר למשתמש ליהנות ממרחב וירטואלי משותף. הזוכים קיבלו פרס כספי של 5,000 שקלים. בגיתם צפויים להשתמש ברעיון המנצח כדי לפתח מהלך קריאטיבי ברשת של אחד מלקוחותיהם בחברה.
לדברי יוזמת התחרות, מנכ"ל גיתם, מיכל המאירי, "אנחנו מאמינים ברעיונות טכנולוגיים חדשים שקיימים בחוץ, ולא מעט מהלכים שנבצע במהלך שנת 2010 יהיו מבוססים על רעיונות אלו".