$
פרסום ושיווק

תקציב הפרסום של אלקטרה עובר לאדלר חומסקי

התקציב של החברה נוהל עד היום ב-JWT. התקציב יעמוד על 22 מיליון שקל

מיכל תוסייה כהן 11:1009.12.09

תקציב הפרסום של אלקטרה עובר למשרד הפרסום אדלר חומסקי. עד היום נוהל התקציב במשרדי JWT. התקציב יעמוד על 22 מיליון שקל וכולל את כל פעילויות המותג בתחומי מיזוג האוויר, מוצרי החשמל לבית ושירות אלקטרה.

 

יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה אמר כי "אנו מודים למשרד JWT

ישראל על שנים של שותפות אמיתית והצלחות שיווקיות ועסקיות רבות. אנו יוצאים לדרך חדשה ומבינים את גודל המשימה והאחריות שמקבל המשרד החדש שנבחר, ובטוחים שהוא ידע להתמודד מול האתגרים הצפויים לו".

 

תקציבי הפרסום של המותגים הבינלאומיים: "סאוטר","מילה",ו"ג'נרל אלקטריק", המשווקים על ידי אלקטרה מוצרי צריכה שהיקפם כ- 3.5 מליון שקל, ימשיכו להיות מטופלים ב-JWT ישראל. ודמני הוסיף כי "שני משרדי הפרסום ימשיכו לשרת נאמנה את אלקטרה מוצרי צריכה. אנו מקווים להוסיף בעתיד הקרוב מותגים בינלאומיים נוספים שלנו לטיפול JWT ישראל" .

 

את ההשקה הראשונה של ELECTEA CHEF , יוביל השף משה שגב.

 

 

 

 

 

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x