תקציב הפרסום של אלקטרה עובר לאדלר חומסקי
התקציב של החברה נוהל עד היום ב-JWT. התקציב יעמוד על 22 מיליון שקל
תקציב הפרסום של אלקטרה עובר למשרד הפרסום אדלר חומסקי. עד היום נוהל התקציב במשרדי JWT. התקציב יעמוד על 22 מיליון שקל וכולל את כל פעילויות המותג בתחומי מיזוג האוויר, מוצרי החשמל לבית ושירות אלקטרה.
יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה אמר כי "אנו מודים למשרד JWT
תקציבי הפרסום של המותגים הבינלאומיים: "סאוטר","מילה",ו"ג'נרל אלקטריק", המשווקים על ידי אלקטרה מוצרי צריכה שהיקפם כ- 3.5 מליון שקל, ימשיכו להיות מטופלים ב-JWT ישראל. ודמני הוסיף כי "שני משרדי הפרסום ימשיכו לשרת נאמנה את אלקטרה מוצרי צריכה. אנו מקווים להוסיף בעתיד הקרוב מותגים בינלאומיים נוספים שלנו לטיפול JWT ישראל" .
את ההשקה הראשונה של ELECTEA CHEF , יוביל השף משה שגב.