$
פרסום ושיווק

לוצ'י נערכת ל־H&M: עורכת פיילוט להעברת הייצור לסין

המהלך נועד לחסוך עלויות ולהוזיל את הבגדים. המנכ"ל יאיר כפרי: "התחרות עם H&M תהיה בזירת המחיר"

אורנה יפת 09:2621.10.09

"המכה שתכניס H&M לשוק תהיה ברמת המחיר, ואנחנו מכינים את עצמנו להתמודדות בזירה הזו". כך אמר ל"כלכליסט" יאיר כפרי, מנכ"ל קרייזי ליין, המחזיקה בבעלות גם על חברת האופנה לוצ'י. בתור חברת אופנה הפונה לצעירות, לוצ'י חשופה מאוד לתחרות עתידית מול החברה הבינלאומית H&M, שתפתח

סניפים ראשונים בישראל במחצית הראשונה של 2010.

 

ל"כלכליסט" נודע כי קרייזי ליין מבצעת בשבועות האחרונים פיילוט להעברת כל הייצור של פריטי לוצ'י מישראל לסין. זאת, בניגוד לחלק מחברות האופנה הישראליות שמתכוונות דווקא להחזיר את הייצור שלהן לישראל לקראת בואה של הרשת השבדית, כדי לקצר את תהליך הייצור ולהשיג בו שליטה רבה יותר. עד כה, 40% מייצור הפריטים של אופנת לוצ'י נעשה בישראל, והיתר בסין. בשבועות האחרונים הועבר כל הייצור למזרח.

 

"עשינו הרבה מהלכים קיצוניים בסין כדי למצוא ספקים חדשים ולהוריד עלויות ייצור", מסביר כפרי את המהלך. "הייצור בישראל הוא יקר, והמעבר לסין יאפשר לנו לחסוך בעלויות ולהפחית את מחירי המוצרים, וכך להתחרות ב־H&M".

 

במסגרת בחינת המהלך, שולחת החברה צוותים לסין שמפקחים עם הספקים המקומים על תהליך הייצור. החברה מקווה שבכך תוכל לקצר בחצי את זמן הייצור של כל קולקציה, מחצי שנה לשלושה חודשים. "ההשפעה של H&M על השוק המקומי תורגש בחורף הבא", אומר כפרי. "קולקציית הקיץ שלנו, שעולה למדפים בתחילת פברואר, כבר תיקח בחשבון את הקולקציה של המתחרה משבדיה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x