$
פרסום ושיווק

רמי לוי בטקטיקת מלחמה חדשה: הנחות על נייר טואלט ודגני בוקר למפוטרי הייטק

בעוד מתחריו, מגה בול ושופרסל דיל, ממשיכים להוריד את מחירי העוף והירקות ומרחיבים את ההנחות מאזור חיפה ונשר לכל הארץ, מציע לוי מוצרי "פרימיום", כהגדרתו, למפוטרי ההייטק, שרגילים לרכוש מוצרים ממותגים

אורנה יפת 16:5221.05.09

תחרות המחירים בין רשתות השיווק נמשכת. שופרסל דיל, אשר מכרה אתמול (ד') קילו עוף ב-9.90 שקלים בחלק מהסניפים, הורידה היום את מחירי העופות ל-4.99 שקלים בכל סניפיה ברחבי הארץ. קניית קילו עוף במחיר זה מותנית ברכישה במעל 150 שקל ומוגבלת לעד 4 קילו עוף.

 

בנוסף, מוכרת

הרשת קילו עגבניות וקילו מלפפונים ב-99 אגורות, גם כן בקנייה מעל 150 שקל ובהגבלה עד 5 קילו בכל קנייה.

 

הבוקר הרחיבה גם רשת רבוע כחול את מבצעי העופות ומציעה בכל סניפי מגה בול קילו עוף ב-3.90 שקלים, בקנייה מעל 150 שקל. במגה בול מגבילים את הקנייה ל-1 קילו עוף בלבד. בנוסף, הורידה הרשת את מחירי העגבניות, המלפפונים והבצל ל-80 אגורות לקילו ומגבילה את הקנייה לעד 3 קילו.

 

רמי לוי, שבגינו נכנסו הרשתות לסחרור הזה, לא נשאר חייב ובתגובה הוריד את מחיר העוף ל-3.70 שקלים. "אם הם יורידו ל-3.90 אני אוריד מתחת", הגיב לוי. בנוסף, "כדי להקל על מפוטרי ההייטק, שרגילים לרכוש מוצרים ממותגים ומוצרי פרימיום", כדבריו של לוי, הוא יצא במבצעים על נייר טואלט קלינקס ב-18.90 שקל, במקום 34 שקל, קפה ג'ייקובס ב-24.90 שקל, במקום 34-48 שקל ודגני צ'יריוס של נסטלה ב-5 שקלים.

 

כמו כן, ממשיך לוי את המבצע על עוף ב-39 אגורות בסניף החדש בנשר והרחיב אותו גם לסניף בחיפה. במקביל, בכל סניפי שיווק השקמה בארץ ימכור לוי גבינות לבנות 500 גרם של תנובה ושטראוס ב-50 אגורות, עד לחג שבועות, ללא התניה בקניה כלשהי.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x