$
על הגריל

זו לא מודעה לשמפו

חברת השכרות הרכב Sixt מנסה לקדם שירות השכרת מכוניות ב.מ.וו עם גג נפתח. קהל היעד הוא נשים

חגי לוי 15:1916.11.08

למרות שזה נראה כך, אין מדובר במודעה לשמפו. הלקוח כאן, תחזיקו חזק - הוא חברת השכרות הרכב Sixt. ולא, זו לא עוד מודעה שמדביקה באופן מלאכותי אישה יפה למוצר ומפזרת רמזים מיניים. מה שחברת Sixt מנסה לקדם באמצעות המודעה הוא שירות של השכרת מכוניות ב.מ.וו עם גג נפתח. קהל היעד שנבחר למאמץ השיווקי הזה הוא נשים.

 

לא מודעה לשמפו לא מודעה לשמפו

 

Sixt פונה לנשים צעירות שרוצות התפרעות מוטורית, סטייל תלמה ולואיז, ויצאה בסדרת מודעות שמציגה נשים סתורות שיער - אלמנט שמתחבר יפה לנסיעה במכונית עם גג נפתח. הנשים בקמפיין מנסות לתרץ את עבירת התנועה שזה עתה ביצעו. "איזה רמזור אדום, אדוני השוטר?", שואלת הבלונדינית שלפנינו, וחברותיה במודעות אחרות מתכחשות לתמרור עצור ולמעבר החציה, כולן כמובן עם שיער פרוע, עדות לדהירה הפרועה במכונית הפתוחה.

 

המותג: Sixt. המדינה: גרמניה. משרד הפרסום: Jung von Matt

בטל שלח
    לכל התגובות
    x