גיתם BBDO SOHO זכה בתחרות הסרטים של ארגון הסרטן הבינלאומי
הסרטון נבחר בקטגוריית קמפיין הסברה בפסטיבל סרטים בנושא סרטן שהתקיים בז'נבה. לגמר הגיעו 33 סרטים מ-16 מדינות שונות
בסרטון הזוכה מוצגת הדמיה של נרגילה וממנה יוצא ענן עשן ההופך תוך כדי תנועה לאותיות ולמילים "בננה", "תפוח", "תות", "דובדבן" - כמגוון הטעמים שניתן לשלב במסגרת עישון נרגילה. אז עולה שקופית אחרונה והקריין שואל "באיזה טעם אתם אוהבים את הסרטן שלכם? - נרגילה הורגת כמו סיגריה".
עדי כהן, מנהלת גיתם BBDO SOHO: "גיתם מובילה את הקמפיינים של האגודה למלחמה בסרטן כבר כ-13 שנה בהתנדבות, במטרה להגביר את המודעות למחלה ולסייע במניעה ובהתמודדות עימה".