יוניליוור ישראל יוצאת בקמפיין להגדלת חלקה בשוק הקרמים
החברה מתכננת השקה מחדש של מוצרי סדרת וזלין. ביונילוור מקווים שהקמפיין יגדיל את הנתח של המותג בשוק הקרמים הישראלי
יוניליוור מעוניינת להגדיל את חלקה בקטגוריית הקרמים באמצעות השקה מחודשת של מספר מוצרים. כיום שולטת יוניליוור בנתח של 18% בשוק הקרמים, באמצעות שני מותגים - וזלין ודאב. שוק הקרמים מגלגל 70 מיליון שקל בשנה.
בכך למעשה מצטרפת יוניליוור ישראל למהלך האסטרטגי שהחלה החברה
"מדובר בקטגוריה שמחציתה נשלטת על ידי שחקנים קטנים, שלא בטוח שיש להם מקום על המדף", אמרה מיכל גולדמן, סמנכ"ל חטיבת הטיפוח האישי והביתי ביוניליוור. בעובדה שמדובר בקטגוריה רווחית מסבירה ככל הנראה את ריבוי השחקנים. "אנחנו רוצים לחנך את הצרכנים למודעות לשימוש בקרם לחות ולקחת בעלות על הקטגוריה. מדובר במהלך ארוך טווח מבחינתנו, שיכלול לא רק קמפיין אלא תקשורת בנקודת מכירה ועבודה מול קופות החולים להחדרת המותג גם בבתי המרקחת ומול רופאי עור".
מנתונים שהציגה קרן סער, מנהלת שיווק ביוניליוור, עולה כי שיעור החדירה של קרם לחות הוא מאוד נמוך בישראל ועומד על 31%, בעוד בארצות הברית מדובר ב-62%. "מדובר במהלך שהצליח בכל העולם, אנחנו לא מאמינים שישראל תהיה המדינה הראשונה שתיכשל", סיכמה גולדמן.