$
פרסום ושיווק

אופטימיל צופה נתח שוק של 20% מתחליפי החלב בתוך 3 שנים

חברת מדיצ'י השקיעה במותג תחליפי החלב 10 מיליון שקלים. מקווה לחדור לבתי חולים

גלי ברגר 09:2719.05.08

שלוש שנים לאחר שעזבו שרגא ברוורמן ויהודית ליבל את ניהול חברת פרומדיקו, המשווקת בין השאר את המותג סימילאק, הם מתחילים בשיווק מותג תחליף החלב השלישי בישראל: אופטימיל.

 

ההשקעה הכוללת במותג עומדת על 10 מיליון שקל. חברת מדיצ'י שהקימו השניים, שמשווקת גם את בקבוקי בי

פרי, גייסה להשקה את משרד הפרסום מקאן אריקסון, את הפרזנטורית יעל בר זוהר ואת המעצב ברוך נאה ובשסטוביץ' כמפיצה.

 

בצד פעילות הפרסום הענפה שמתכננת החברה מקווה שרגא ברוורמן לחדור גם לבתי החולים. זהו צינור הפצה מהותי, שכן כאשר תינוק מוזן בפורמולה מסוימת בבית החולים, יש סיכוי גבוה שאמו תמשיך להשתמש באותה פורמולה בשובה הביתה. "כל בתי החולים קשורים היום בהסכמים. חלקם ייפתחו ב־2009, ואנחנו בהחלט מתכוונים להיות חלק מהסכמים חדשים". מדיצ'י ערכה ביום חמישי שעבר אירוע השקה, שאליו הגיעו יותר מ־400 רופאים.

 

ברוורמן וליבל הציבו נתח שוק של 20% בתוך שלוש שנים. השניים מעריכים כי השוק מגלגל 550 מיליון שקל בשנה, וכי קצב הצמיחה שלו עומד על 2%–3%. "גילינו במחקרים שיש הרבה נכונות להתנסות בתחליף חדש. תהליך הבחירה בין שני המותגים כיום שרירותי", הסבירה ליבל.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x