יוחננוף משלמת על הרחבת הרשת: המכירות עלו ב-6.8%, אך הרווחים ירדו
פתיחת חנויות חדשות הקפיצה את המכירות ברבעון ל-1.13 מיליארד שקל, אבל הצמיחה בחנויות הזהות הסתכמה ב-1.3% בלבד. הרווח הנקי ירד ב-3.1% ל-41.3 מיליון שקל בעקבות העמקת מבצעים ועלייה של 9.3% בהוצאות השיווק. החברה תפתח 19 חנויות נוספות בחמש השנים הקרובות
פתיחת חנויות חדשות הקפיצה את מכירות יוחננוף ב-6.8% ל- 1.13 מיליארד שקל, אלא שהצמיחה בחנויות הזהות, שפעלו גם ברבעון המקביל אשתקד היתה מתונה ביחס להעלאות המחיר שנרשמו בענף, והסתכמה ב- 1.3% בלבד. החברה חתמה את הרבעון הראשון עם שחיקה ברווחיות וירידה של 3.1% ברווח הנקי שהסתכם ב-41.3 מיליון שקל. החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בגובה 15 מיליון שקל.
הרווח הגולמי של החברה, צמח בשיעור נמוך (3.4%) מזה של המכירות, ל-249.3 מיליון שקל, מה ששחק את הרווחיות הגולמית ל-22% מהמכירות, לעומת 22.6% ברבעון המקביל אשתקד. בחברה הסבירו את השחיקה ברווחיות בהעמקת מבצעים לטובת משיכת לקוחות והגדלת נתח השוק שלה.
הצמיחה הנמוכה ברווח הגולמי, במקביל לעלייה של 9.3% בהוצאות מכירה ושיווק שהסתכמו ב-157.3 מיליון שקל, הובילו לירידה של 4.4% ברווח התפעולי שהסתכם ב-74.1 מיליון שקל. הירידה גררה שחיקה ברווחיות התפעולית, ל- 6.5% מהמכירות, לעומת 7.3% ברבעון המקביל אשתקד.
החברה שפתחה שתי חנויות ענק ברבעון, נערכת לפתיחת 19 חנויות נוספות בחמש השנים הקרובות.






























